Hele tijd geleden dat ik hier nog eens ben komen piepen. Ben van midden mei aan het studeren geweest tot vorige week
+++ Resultaat is wel dat ik van alles behalve 1 vak geslaagd ben van dit jaar! Geen idee hoe ik het heb klaargespeeld Enkel fysica was een 8/20, maar kon ik tolereren, dus kan ik volgend jaar de laatste 3 vakken van het schakeljaar opnemen en mijn theorievakken doen van de master
----- Mijne maat in de opleiding is dan weer voor meer dan de helft gebuisd, dus zal ik alleen verder moeten
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10772+++ Gefeliciteerd Mr.Wolf
Fijn je ook weer eens hier te zien!
Fijn je ook weer eens hier te zien!
10773Goed gedaan! Je wordt beloond voor het harde werk.Mr.Wolf wrote: 17 Sep 2022 20:09 Hele tijd geleden dat ik hier nog eens ben komen piepen. Ben van midden mei aan het studeren geweest tot vorige week
+++ Resultaat is wel dat ik van alles behalve 1 vak geslaagd ben van dit jaar! Geen idee hoe ik het heb klaargespeeld Enkel fysica was een 8/20, maar kon ik tolereren, dus kan ik volgend jaar de laatste 3 vakken van het schakeljaar opnemen en mijn theorievakken doen van de master
----- Mijne maat in de opleiding is dan weer voor meer dan de helft gebuisd, dus zal ik alleen verder moeten
10774Proficiat Mr Wolf!
+ Dit schooljaar hebben we zo goed als alle hobby’s verzet naar zaterdag, dus zondagvoormiddag vrij om te gamen.
- heel drukke zaterdag
+ Dit schooljaar hebben we zo goed als alle hobby’s verzet naar zaterdag, dus zondagvoormiddag vrij om te gamen.
- heel drukke zaterdag
10776+++ Ideaal gameweer
--- Blijft vreemd nu alle hobby's na 2 rustige maanden terug opgestart zijn, alle avonden zitten direct vol
+++ Zolang het maar plezant blijft, doet de tijd ook heel snel voorbij gaan
--- Blijft vreemd nu alle hobby's na 2 rustige maanden terug opgestart zijn, alle avonden zitten direct vol
+++ Zolang het maar plezant blijft, doet de tijd ook heel snel voorbij gaan
10777Bedankt allemaal!!
--- Toch wel veel stress om terug te beginnen. Ondertussen is een goede vriend gestopt wegens teveel herexamens. Ben praktisch nog alleen nu in een opleiding die half dood is Zaten nu vaak nog maar met 6 in een klas en er zouden ook geen nieuwe studenten meer bijgekomen zijn
--- Toch wel veel stress om terug te beginnen. Ondertussen is een goede vriend gestopt wegens teveel herexamens. Ben praktisch nog alleen nu in een opleiding die half dood is Zaten nu vaak nog maar met 6 in een klas en er zouden ook geen nieuwe studenten meer bijgekomen zijn
10778— Post NL. Altijd heel tevreden over geweest, tegenover Bpost. Maar de laatste tijd is het meer Vertraging NL.
Nu weer. Twee dagen op rij krijg ik, “Bezorgtijd: vandaag tussen 9u45 en 13u45.” Niks. “Sorry, we zijn vertraagd, maar we proberen nog te leveren.” En ze rijden hier gewoon voorbij. Gelukkig blijf ik er niet speciaal voor thuis, dan was het hek van de dam.
+ Whoosaaaah
Nu weer. Twee dagen op rij krijg ik, “Bezorgtijd: vandaag tussen 9u45 en 13u45.” Niks. “Sorry, we zijn vertraagd, maar we proberen nog te leveren.” En ze rijden hier gewoon voorbij. Gelukkig blijf ik er niet speciaal voor thuis, dan was het hek van de dam.
+ Whoosaaaah
10779Even voor de zekerheid: Staat er ook bij dat ze het pakket al ontvangen hebben?zenmaster wrote: 24 Sep 2022 18:56 — Post NL. Altijd heel tevreden over geweest, tegenover Bpost. Maar de laatste tijd is het meer Vertraging NL.
+ Whoosaaaah
Want soms zeggen ze 'dan komt het' maar staat erbij dat ze het nog niet hebben ontvangen van verkoper. En dan kan het wel is een paar dagen zo opschuiven tot ze het eindelijk hebben van de verkoper.
10780Ja, de 22e hebben ze het ontvangen staat in de track en trace. Maar het klopt inderdaad niet, want in de track en trace staat ook dat ze het gisteren om 10u gesorteerd hebben en vandaag 's ochtends om 7u verzonden, maar gisteren kreeg ik ook al dat bericht van, "bezorgtijd: vandaag om ... ." Dan heb ik liever dat ze sturen, "we weten het nog ni, dus ga nog ni gelijk ne onnozele aan de venster staan wachten."Kolm wrote: 24 Sep 2022 19:34 Even voor de zekerheid: Staat er ook bij dat ze het pakket al ontvangen hebben?
Want soms zeggen ze 'dan komt het' maar staat erbij dat ze het nog niet hebben ontvangen van verkoper. En dan kan het wel is een paar dagen zo opschuiven tot ze het eindelijk hebben van de verkoper.
10781@Zenmaster: heeft soms ook te maken met de over-capaciteit van pakjes en de weinige bezorgers. Die pakketjes gaan allemaal in containers (PostNL heeft je pakketje ontvangen), maar als net die container niet aan de beurt is heb je dus met vertraging te maken. Over het algemeen nooit problemen gehad met PostNL hier. Ook al eens vertraging gehad, maar ok zo is het dan.
10782Bij mij komt het meestal van bedrijven die samenwerken met postNL. Dus op het moment dat die bedrijven het pakket bij postNL aanmelden, gaat postNL er al vanuit dat het later op de dag bij hen is. Hierdoor plannen ze het alvast in en krijg je dus ook een tijd te zien.zenmaster wrote: 24 Sep 2022 20:09Ja, de 22e hebben ze het ontvangen staat in de track en trace. Maar het klopt inderdaad niet, want in de track en trace staat ook dat ze het gisteren om 10u gesorteerd hebben en vandaag 's ochtends om 7u verzonden, maar gisteren kreeg ik ook al dat bericht van, "bezorgtijd: vandaag om ... ." Dan heb ik liever dat ze sturen, "we weten het nog ni, dus ga nog ni gelijk ne onnozele aan de venster staan wachten."Kolm wrote: 24 Sep 2022 19:34 Even voor de zekerheid: Staat er ook bij dat ze het pakket al ontvangen hebben?
Erboven staat dan wel 'we hebben het pakket nog niet ontvangen'. En als het pakket gewoon zoals verwacht bij postNL komt is er geen probleem, maar als er is wat blijft hangen waardoor het te laat bij hen is... dan wordt het opgeschoven naar de volgende dag.
Stel dat ze het niet zo zouden doen, dan zou je midden in de nacht een bericht krijgen van: Vandaag staan we voor je deur tussen 10 en 12u.
Want postNL krijgt veel pakketten van bijvoorbeeld bol echt midden in de nacht ergens om al de dag die erop volgt te leveren.
Als ze midden in de nacht zo'n mail sturen dan hebben ze bij mij, zeker op zaterdag, een grote kans dat ik nog slaap.
Los daarvan controleert niet iedereen 's ochtends ook zijn mail dus ik denk dat ze dan stomweg vaker voor een gesloten deur staan.
Met als risico dus: onze info klopte niet, we komen toch niet vandaag. Maar of dat zo is kan je dus redelijk afleiden uit 'pakket nog niet ontvangen' of 'bezorger onderweg' als je 's morgens nog is kijkt.
Het zou wel handiger zijn als ze dan direct ook al de tijd verschuiven naar een dag later want als je niet alles leest 's morgens, dan heb je dat dus niet door.
En wat NTGSruler zegt is ook een ding, vooral rond de feestdagen en Black Friday. Dan werd soms niet alles opgehaald bij grote bedrijven omdat de capaciteit (die al uitgebreid was) het niet aankon.
10783--- Afgelopen 2 weken waren heel druk en komende 2 weken nog meer omdat ik nog vanalles afgewerkt moet zien te krijgen voor mijn verlof eind oktober...
+++ 2 weken verlof eind oktober die al goed volgepland zitten met uitstappen en optredens
+++ 2 weken verlof eind oktober die al goed volgepland zitten met uitstappen en optredens
10784--- minder tijd voor het forum door de drukte
--- wel wat vermoeid aan het geraken
+++ maar alles loopt wel goed
+++ trouwplannen vorm aan het geven
++ ik blijf wel elke dag Japans oefenen, ook al is het soms maar 1 oefening van 5 minuten
+- sport hou ik relatief goed vol, al skip ik wel eens een dag
--- nieuwe iPhone die ik op 16 september zou hebben is nog altijd niet toegekomen, ondanks dat ik die meteen besteld heb toen het kon
+++ 12 jaar samen met mijn vriendin, dus een leuke sterrenzaak gedaan in Leuven
--- de taxi was veeeeel te duur voor die paar kilometer... Schandalig eigenlijk.
--- wel wat vermoeid aan het geraken
+++ maar alles loopt wel goed
+++ trouwplannen vorm aan het geven
++ ik blijf wel elke dag Japans oefenen, ook al is het soms maar 1 oefening van 5 minuten
+- sport hou ik relatief goed vol, al skip ik wel eens een dag
--- nieuwe iPhone die ik op 16 september zou hebben is nog altijd niet toegekomen, ondanks dat ik die meteen besteld heb toen het kon
+++ 12 jaar samen met mijn vriendin, dus een leuke sterrenzaak gedaan in Leuven
--- de taxi was veeeeel te duur voor die paar kilometer... Schandalig eigenlijk.
10785++++ Vriendin van mij zit in de showbizz wereld en werkt voor een productiehuis. Gisteren gaan figureren met een paar vrienden voor de videoclip van een BV! Hopelijk valt het resultaat binnenkort goed mee (en sta ik ook op beeld haha)