Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10786
Mr.Wolf wrote: 02 Oct 2022 19:52 ++++ Vriendin van mij zit in de showbizz wereld en werkt voor een productiehuis. Gisteren gaan figureren met een paar vrienden voor de videoclip van een BV! Hopelijk valt het resultaat binnenkort goed mee (en sta ik ook op beeld haha)
We zijn benieuwd! :D

Sterkte Gamerke enne ach . . . . eten in een sterrenzaak dan kunnen die paar euris voor een taxi er ook wel af. :q:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

10787
Sora_Lizard wrote: 02 Oct 2022 21:03
Mr.Wolf wrote: 02 Oct 2022 19:52 ++++ Vriendin van mij zit in de showbizz wereld en werkt voor een productiehuis. Gisteren gaan figureren met een paar vrienden voor de videoclip van een BV! Hopelijk valt het resultaat binnenkort goed mee (en sta ik ook op beeld haha)

Sterkte Gamerke enne ach . . . . eten in een sterrenzaak dan kunnen die paar euris voor een taxi er ook wel af. :q:
:lol: :lol:
Image

10788
NTGSruler wrote: 02 Oct 2022 21:08
Sora_Lizard wrote: 02 Oct 2022 21:03

:lol: :lol:
Goh ja, maar het was duur genoeg. En die taxi was bijna 20% van de uitgaven die avond. Daar had ik niet op gerekend. 75 euro voor 18km...

Verder klaag ik niet hoor. Ik ben heel gelukkig ;)
Image

10791
++ Dochter heeft gisteren in Nederland weer prijzen weggekaapt op een karatewedstrijd. 😍
- Vermoeiende dag voor papa en mama. 🤣
+ De zaak waar ik werk en nog twee concessies worden overgenomen door een andere dealer.
Alles zal normaal in positieve zin veranderen. Bij de nieuwe is er een heel andere mentaliteit tov personeel.
+/- Ik ga er niet op wachten denk ik en iets anders zoeken. Bijna 20 jaar hetzelfde aan’t doen nu en het is “mooi” geweest.
Image

10796
gamerke1992 wrote: 17 Oct 2022 18:27
met0t0 wrote: 17 Oct 2022 18:06 +++ Morgen bestelling Westvleteren gaan halen (en daar uiteraard nog iets eten en drinken :))
Ah altijd leuk. Is het nog steeds 2 bakken per auto?
Het is ondertussen nog beter geworden :)
Op de site zijn de bestelmomenten te zien en dan kunt ge online (niet meer telefonisch!) maximum 2 bakken van 2 soorten bestellen. Dus wij hebben twee bakken Westvleteren 8 en twee bakken Westvleteren 12 besteld :D Hopelijk in het winkeltje ook nog wat Westvleteren Blond 6 vinden :-"
Heb er nog in mijn kelder staan van 5 jaar oud, af en toe drink ik eentje, smaakt dan echt fantastisch.

10798
met0t0 wrote: 17 Oct 2022 18:45
gamerke1992 wrote: 17 Oct 2022 18:27
met0t0 wrote: 17 Oct 2022 18:06 +++ Morgen bestelling Westvleteren gaan halen (en daar uiteraard nog iets eten en drinken :))
Ah altijd leuk. Is het nog steeds 2 bakken per auto?
Het is ondertussen nog beter geworden :)
Op de site zijn de bestelmomenten te zien en dan kunt ge online (niet meer telefonisch!) maximum 2 bakken van 2 soorten bestellen. Dus wij hebben twee bakken Westvleteren 8 en twee bakken Westvleteren 12 besteld :D Hopelijk in het winkeltje ook nog wat Westvleteren Blond 6 vinden :-"
Heb er nog in mijn kelder staan van 5 jaar oud, af en toe drink ik eentje, smaakt dan echt fantastisch.
De 12 is inderdaad echt fantastisch. Ik ben niet altijd te vinden voor bruin, maar deze is een uitzondering.
Sora_Lizard wrote: 17 Oct 2022 21:10 Eh? :-"

Gaat dit over bier? :1bier:
Wat gaf het weg? Haha :lol:
Image