Re: Quick News Topic

2146
Marty wrote: 03 Oct 2022 05:26 @kolm ;)
Marty wrote: 29 Sep 2022 17:59 The Dark Pictures Anthology: Man of Medan en Little Hope hebben een gratis ps5 upgrade als je de ps4 versie al hebt gekocht. Psplus versie heeft helaas niet de gratis upgrade
Oeps, overheen gezien zo aan het einde van de pagina :D

Maar... PSPlus versie gaat dus WEL een upgrade mogelijkheid krijgen!
Zou zelfs al beschikbaar zijn en ook de upgrades voor little hope van de collection zou nu werken :)

https://forum.psnprofiles.com/topic/133 ... nt=2640786
Image

Re: Quick News Topic

2149
Ik heb hem vorig jaar in huis gehaald, maar weer weggegaan. Is blijkbaar wel beter dan Forbidden West, heb ik horen zeggen.

Voor jullie al oud nieuws, maar had gezien dat Stray in november ook op PS4 komt, fysiek dan. Was nu alleen fysiek voor PS5. 👍🏻 Voor mij wel interessant.
Image

Re: Quick News Topic

2151
NTGSruler wrote: 03 Oct 2022 08:45 Hebben ze ondertussen ook upgrade voor hun servers gedaan? Want ik lees véél problemen hiermee met mensen die de game spelen.
Bedoel je dan specifiek PS5 of algemeen?

Want beide games hebben inderdaad heel wat problemen gehad. Ik dacht dat het bij Medan op PS4 wel opgelost was maar Little Hope weet ik het niet zeker...
Image

Re: Quick News Topic

2154
NTGSruler wrote: 03 Oct 2022 16:21 Specifiek dan voor Man of Medan, en PS5 en PS4 dan. Want ik zie alsnog voorlopig geen optie om de upgrade te doen naar de PS5 versie?
Voor de PSPlus versie moet je op PS5 op de 3 puntjes klikken en naar een andere productversie gaan. Een daarvan zou dan gratis zijn als je de PS4 versie van PSPlus had.

Voor PS4 disc zou medan gewoon zo'n groot icoon aan de rechterkant zijn als je disc inhebt en dan eentje naar beneden tikt.
Voor Little hope disc zou het kunnen dat dat grote icoon er niet is en dat je ook via de 3 puntjes de goeie versie moet zoeken.

Ik moet nog even de discs zoeken voor ik het zelf kan proberen :saint:
Image

Re: Quick News Topic

2155
Ben nog altijd niet mee. In mijn bibliotheek als ik op de 3 puntjes klik kan ik proefversie kiezen of 19.99 betalen. Als ik op download klik begint PS5 gewoon te downloaden zonder dat ik een versie kan kiezen ofzo. In mijn bibliotheek staat duidelijk aangegeven dat het de PS4 versie is met het logo erop.

In de store net hetzelfde... :?
Image

Re: Quick News Topic

2156
NTGSruler wrote: 04 Oct 2022 15:31 Ben nog altijd niet mee. In mijn bibliotheek als ik op de 3 puntjes klik kan ik proefversie kiezen of 19.99 betalen. Als ik op download klik begint PS5 gewoon te downloaden zonder dat ik een versie kan kiezen ofzo. In mijn bibliotheek staat duidelijk aangegeven dat het de PS4 versie is met het logo erop.

In de store net hetzelfde... :?
Heb het net zelf getest voor de PSPlus versie en werkt inderdaad nog niet.
Lijkt erop dat degene die op PSNP zei dat het werkte, eigenlijk PSPlus Extra had waardoor hij het dus kon downloaden.
Voor PSPlus Essential zou het wel opgelost worden werd er ergens gezegd door hen (link eerder gepost) maar zoiets kan wel een paar dagen duren.

In het geval van Apsulov kwam de game uit in augustus en werkte de PS4 disc upgrade pas eind december begin januari... maar dat was via Sony support en toen wist ik niet hoe ik dev moest bereiken. Hopelijk gaat dit dus wat sneller!

Kijken of ik straks even de disc upgrades kan testen.
Image

Re: Quick News Topic

2157
Kolm wrote: 04 Oct 2022 18:50
NTGSruler wrote: 04 Oct 2022 15:31 Ben nog altijd niet mee. In mijn bibliotheek als ik op de 3 puntjes klik kan ik proefversie kiezen of 19.99 betalen. Als ik op download klik begint PS5 gewoon te downloaden zonder dat ik een versie kan kiezen ofzo. In mijn bibliotheek staat duidelijk aangegeven dat het de PS4 versie is met het logo erop.

In de store net hetzelfde... :?
Heb het net zelf getest voor de PSPlus versie en werkt inderdaad nog niet.
Lijkt erop dat degene die op PSNP zei dat het werkte, eigenlijk PSPlus Extra had waardoor hij het dus kon downloaden.
Voor PSPlus Essential zou het wel opgelost worden werd er ergens gezegd door hen (link eerder gepost) maar zoiets kan wel een paar dagen duren.

In het geval van Apsulov kwam de game uit in augustus en werkte de PS4 disc upgrade pas eind december begin januari... maar dat was via Sony support en toen wist ik niet hoe ik dev moest bereiken. Hopelijk gaat dit dus wat sneller!

Kijken of ik straks even de disc upgrades kan testen.
Ok! Hou ons hier op de hoogte! Dan kunnen we die PS5 versie claimen :hi5:
Image

Re: Quick News Topic

2159
NTGSruler wrote: 06 Oct 2022 21:47 Voor diegenen die het nog niet gezien hadden...

NFS Unbound

Speciaal...


Buiten dat ik niet zo veel heb met de kiddy hiphop street race wereld vind ik het getekende eromheen wel een interessante nieuwe art style die ik nog niet eerder heb gezien. Ik ben benieuwd hoe dat er in de daadwerkelijke gameplay eruit gaat zien.
cron