Re: Quick News Topic

2161
@FGras => inderdaad. Ik wil wel eens wat gameplay zien eerlijk gezegd.

@Sanity => correct. Heb al reacties gezien dat het inderdaad wat naar Underground stijl gaat. Zeker in de gaten te houden, maar ik kan mij niet meer herinneren wanneer de laatste NFS was dat ik nog op release heb gekocht. Most Wanted vermoed ik... Dat was die met de BMW toch?
Image

Re: Quick News Topic

2164
NTGSruler wrote: 07 Oct 2022 11:27
zenmaster wrote: 07 Oct 2022 11:23 Ben benieuwd naar wat Kojima gaat aankondigen. Is al weken aan het teasen op Instagram. Velen zeggen Silent Hill en ik denk het eerlijk gezegd ook, of weer iets heel nieuw.
Moet ik Kojima eens gaan toevoegen op Twitter en instagram!
Op eigen risico! 🤣 Het meeste wat hij post is wat elke doordeweekse Japanner ook post. Maar onder andere deze teaser:
Image
Actrice Elle Fanning zou gecast zijn.
Image

Re: Quick News Topic

2168
Mr.Wolf wrote: 07 Oct 2022 13:25
zenmaster wrote: 07 Oct 2022 11:23 Ben benieuwd naar wat Kojima gaat aankondigen. Is al weken aan het teasen op Instagram. Velen zeggen Silent Hill en ik denk het eerlijk gezegd ook, of weer iets heel nieuw.
Ik ga wenen van geluk als ze Silent Hill aankondigen
Dan kunnen we samen wenen. 🥹

Kan inderdaad ook Death Stranding 2 zijn. Die kans lijkt mij veel groter eigenlijk want Konami heeft ook de rechten op Silent Hill… 😖
Moet de eerste DS zelfs nog spelen. Ik wou ermee wachten tot ik een PS5 heb omdat er meer functies zijn in de Director’s Cut blijkbaar, maar de kans is groter dat ik toch op PS4 ga spelen.
Image

Re: Quick News Topic

2171
Ik ga binnenkort NFS Heat starten, dus ben wel benieuwd naar de gameplay daar. Ik lees hier en daar dat Heat één van de leukere NFS games is die de laatste jaren zijn uitgekomen. Payback heb ik paar maanden terug gespeeld, mja vond ik matig inderdaad.
Image

Re: Quick News Topic

2172
NTGSruler wrote: 10 Oct 2022 17:43 Ik ga binnenkort NFS Heat starten, dus ben wel benieuwd naar de gameplay daar. Ik lees hier en daar dat Heat één van de leukere NFS games is die de laatste jaren zijn uitgekomen. Payback heb ik paar maanden terug gespeeld, mja vond ik matig inderdaad.
Ik amuseer mij er wel mee. In het begin wat gevloekt op de nachtsessies waarbij je veel rep kwijt bent als je gepakt wordt door de politie voor je terug bij je garage geraakt. Maar eenmaal je een betere wagen hebt, loopt dat wel vlot
Image

Re: Quick News Topic

2175
paveman wrote: 10 Oct 2022 09:27 Screenshots zijn leuk, maar het gaat uiteindelijk toch om gameplay en voor mij is dat sinds Criterion niet meer bij NFS betrokken is hetgeen waar NFS tekort is geschoten...
Te weinig om er iets van te kunnen maken...
Image
cron