Re: Quick News Topic

2178
Haha mja weinig van op te maken. Persoonlijk denk ik dat het zonder effecten kwa graphics wel goed zit. Alleen denk ik dat het goed zou zijn als NFS eens een break neemt van de jaarlijkse releases.. Underground 1 en 2 remaster, let's go!
Image

Re: Quick News Topic

2179
Ik ben een van de weinigen die niet veel had met de Underground serie. Ik weet niet goed wat mij over de streep zou trekken om NFS weer een kans te geven... ja, Criterion die de boel weer op zich zou nemen, maar die kans lijkt me niet heel erg groot helaas
Image

Re: Quick News Topic

2180
paveman wrote: 13 Oct 2022 12:34 Ik ben een van de weinigen die niet veel had met de Underground serie. Ik weet niet goed wat mij over de streep zou trekken om NFS weer een kans te geven... ja, Criterion die de boel weer op zich zou nemen, maar die kans lijkt me niet heel erg groot helaas
Ik wil dan liever een nieuwe burnout game van Criterion :saint:
Image

Re: Quick News Topic

2181
paveman wrote: 13 Oct 2022 12:34 Ik ben een van de weinigen die niet veel had met de Underground serie. Ik weet niet goed wat mij over de streep zou trekken om NFS weer een kans te geven... ja, Criterion die de boel weer op zich zou nemen, maar die kans lijkt me niet heel erg groot helaas
Ben wel blij dat we Payback en Heat via Plus gekregen hebben. NFS kopen doe ik eigenlijk niet meer, maar als ik een NFS game speel, geniet ik er wel van eerlijk gezegd. Payback vond ik matig maar dat kwam door het kaartensysteem.
Image

Re: Quick News Topic

2182
Burnout, NFS.... maakt mij niet uit, als Criterion maar weer een racegame maakt ;) En een NFS die niet door Criterion gemaakt is spreekt mij gewoon totaal niet aan. Ik heb die eerste NFS op PS4 een half uur de kans gegeven, maar nog altijd spijt van dat ik die toen bij release gekocht heb (en binnen een week doorverkocht)
Image

Re: Quick News Topic

2183
GUNS UP! will shutdown on April 14th 2023:
Multiplayer and all online features for GUNS UP! will be terminated and no longer available starting 4/14/23. As you have to be online to play this title, this game will not be playable starting 4/14/23.
50k gold will be gifted to all current accounts before the end of the month. Enjoy and thank you for the support!
https://gunsupgame.com/
Image
cron