gamerke1992 wrote:Als ik het mij correct herinner uit de lessen in 10% van de teken drager van de ziekte van Lyme. Maar om het over te dragen moet die teek ongeveer 24 uur aanwezig blijven.
Goed om te weten.
Elexus wrote:Maarja, like I said, als wij eens gaan wandelen met de beesten dan zitten die direct vol.
Loop je met je katten uit?
dividedx11 wrote:Jahn maar wij kennen iemand die daardoor volledig verlamd is geraakt.. Daardoor wat paniek.
+ tis eruit
Dat...klinkt zo ongelooflijk stom dat je door zoiets kan verlamd geraken (wat is de wereld toch ***), je zou voor minder al paniek hebben...
Ben blij dat je beestje veilig is.
--- Oh man...
Gisteren was helemaal niet prettig. Zeker niet wanneer ik nog een keer het toilet moest gebruiken. Om den duur wil ik gewoon niet meer eten zodat ik die zever niet meer heb...
--- Wat een gigantische kloothommel kan mijn vader zijn, mij controleren, roepen en tieren omdat ik het toilet gebruik, komen luisteren, zelf de waterkraan open en toe draaien want ik mag dat niet doen wanneer ik mijn handen was, mij werkelijk hard opzij duwen als ik zogezegd genoeg heb gedaan, weer zaken afpakken ipv gewoon te praten...
--- Ik heb hier gewoon geen energie meer voor...
--- Was nog in diepe slaap toen ik wakker werd van de wekker...
+++ Gisteren was The Strain weer lekker goed.
+++ Vandaag Person of Interest.
--- Mooie dagen zoals dit, brengen heimwee met zich mee naar lang vervlogen tijden...
En dan verder...
-- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 25 dagen
+++ Nog 52 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...