Tis nogal moeilijk te zeggen als je nu "online" bent of niet in deze game.
Wou gewoon even laten weten hoe het eventueel te behalen, moeilijk is het niet.
Ik snap je wel hoor. Soms wist ik ook niet goed of ik nu dag of nacht moest kiezen. Zit nu op een punt waarvan ik denk dat het verhaal niet rond is, maar dat ik nergens geen vervolgmissies zie?Kolm wrote: 17 Oct 2022 14:03 Ik moet eerlijk bekennen dat ik de hele menu interface van deze game een drama vind... Het voelt meer als geluk dat ik iets vind en het was mij niet echt duidelijk hoe het nu verder moet als ik verder wil met verhaal. Maar... misschien als ik er wat meer tijd insteek dat het wel komt![]()
Beste voorbeeld dat het menu niet zo goed in elkaar zit. Als je in de garage staat op options (PS5 3 streepjes) klikken, dan naar social gaan, crew en dan naar rechts klikken invites. Daar kun je dan joinen normaal gezien.Sanity penguin wrote: 17 Oct 2022 18:37Ik snap je wel hoor. Soms wist ik ook niet goed of ik nu dag of nacht moest kiezen. Zit nu op een punt waarvan ik denk dat het verhaal niet rond is, maar dat ik nergens geen vervolgmissies zie?Kolm wrote: 17 Oct 2022 14:03 Ik moet eerlijk bekennen dat ik de hele menu interface van deze game een drama vind... Het voelt meer als geluk dat ik iets vind en het was mij niet echt duidelijk hoe het nu verder moet als ik verder wil met verhaal. Maar... misschien als ik er wat meer tijd insteek dat het wel komt![]()
Mss moet ik wat meer rep halen ofzo, dunno.
Zal straks mss eens kijken Marty. Invite ingame dan want via app geen melding gekregen.
Daarstraks Heat Level 3 voor de eerste keer kunnen ontsnappen (was story related). De jumps zijn inderdaad effectief als ook boven op containers jumpen en onmiddellijk stil staan.Sanity penguin wrote: 18 Oct 2022 20:45 Heat level ontsnappen valt wel mee, je moet gewoon paar plekken weten.
De racetrack (nabij hoofdgarage) is bv geweldig. Gewoon rondjes knallen en je verliest ze.
Of een plekje waarbij je met een ramp over water schiet. Politie volgt nooit.
Return to “PSN gaming sessions”