Pffrt, probeer een heat 5 race te doen maar als ik dan eindelijk heat 5 ben gebeuren er altijd belachelijke dingen waardoor ik niet bij de race kom.
Ben ik in een chase, doe ik een jump net op moment dat ik klein beetje geraakt wordt door politie, daardoor ga ik schuin en het water in => busted... 1 rondje eerder op heat 3 was dat nog gewoon een crash. En dat was ook de jump waarmee je de chase kon escapen dus extra zuur.
Volgende keer weer heat 5 en net voor locatie van de race was er op de mini map een politie icoontje verstopt onder een event icoontje waardoor je die niet kon zien. Omdat ik daar in slalom land zat zonder mogelijkheid om snel te rijden en 7 auto's achter me had, er niet vanaf geraakt omdat ik vast zat in de modder. Toen ik net weg begon te rijden en balkje van busted nog 5-7cm breed was begon hij al scherm van busted. Ehm whut... balkje was nog niet eens leeg.
Edit: Ben ik weer level 3, kijk ik op de map naar de events van heat 3 en 5 en kan ik ze niet starten omdat ik blijkbaar al mijn geld ook nog kwijt was na het busten en je minstens 20k nodig hebt voor heat 5. En 's nachts kan je niet racen om geld te verdienen. Dus weer wat tijd dat de vuilbak in kan
Dat ene kleine tikje op mijn achterbumper komt zo wel heel duur te staan uiteindelijk.