Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10803
met0t0 wrote: 27 Oct 2022 19:07 +++ Heel goed verlof gehad tot nu toe: uitstap naar Westvleteren, zoo Planckendael en stadsbezoek Mechelen, veel optredens gezien, .... Ideaal :D
--- Morgen naar de tandarts... Vroeger zag ik daar nooit zo tegenop, maar nu is mijn tandvlees blijkbaar een stuk gevoeliger geworden :think:
+++ Sterkte bij de tandarts! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

10806
Ging ik vandaag ook doen. Had men dochter op school afgezet en was mooi voor 9u terug thuis om een paar uurtjes te gamen, maar...

--- heb uren zitten kloten met de espressomachine. Dacht het ding even zijn maandelijkse reiniging te geven, maar de zetgroep wou er niet uit. Heel het ding open geschroefd om die eruit te krijgen en uiteindelijk een uur geleden kunnen reinigen. Vrije dag om zeep dus, want nu wachten weer huishoudelijke taken. Voor de vrouw thuiskomt en ziet dat er nog niet veel gebeurd is. :O
+ Daarnet wel Stray in de bus gevonden. Goed op tijd verzonden door Game Mania.
Image

10811
+++ Ontdekt dat ik in de kelder nog een heel aantal flesjes Westvleteren 12 heb staan van al 4 jaar oud. Eentje van geproefd en subliem van smaak :D De andere zijn net vers dus die moeten nog minstens 2 jaar staan voor ik eraan kom :-"
+++ Vanavond verder met Assassin's Creed: Origins DLC. Wat een uitgebreide game en die laatste Farao's DLC is wel echt de moeite. Blij dat ik die season pass eens aan -50% heb gekocht in een sale

10812
+++/---- vanaf morgen gaan ze bezig met vernieuwen badkamer en toilet. Duurt 8 tot 10 werkdagen. Dus ook zolang in de rotzooi en geen wc en douche

+++ kan blijven slapen en douchen bij mijn ouders voor een paar nachten.

--- na tig onderzoeken zijn ze er achter wat ik heb. Altijd al last gehad van knieën en pols klachten en sinds juni dit jaar veel meer klachten dat niet overgaat. Normaal had ik altijd een paar dagen last van knie of pols en dat afwisselend. Nadat ik dat had gehad kon ik er weer een paar maand tegen aan zonder problemen. Nu blijft het helaas dagelijks.

De reumatoloog heeft nu vast gesteld dat ik dus Fibromyalgie heb.
Image

10815
Thnx beide

Inderdaad iets waar niet veel aan gedaan kan worden, fysio heeft volgens reumatoloog ook niet veel nut aangezien het maar voor paar dagen werkt. En het ligt er dan ook maar net aan waar de klachten zitten. Dat is bijna elke dag weer een verrassing.

De reumatoloog was alleen bang voor mijn rug, maar op de röntgen is alles prima in orde. Net zoals alle andere onderzoeken.
Lastige vind ik zelf de vermoeidheid en vergeetachtigheid. Zit soms in gesprek eb als ik even word gestoord door iemand anders ben ik meestal kwijt waar het over ging.
Image