Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1519
gamerke1992 wrote: 01 Nov 2022 18:20 Thor: love & thunder

Leuke film, met inderdaad zoals velen al zeiden een grote focus op humor. Maar dat vond ik juist leuk. De laatste Marcel die ik zag was Dr. Strange en die was een stuk donkerder. Dus leuk om afwisseling te zien.
Het jammere was net dat deze film een van de meest duistere projecten kon zijn binnen de MCU. Gorr hebben ze volledig gebutchert ipv dat hij goden zelf aan het butcheren was :p Enorme teleurstelling en ik ben blij dat ze de regisseur geen Thor meer laten aanraken na de deze... Ragnarok was trouwens wel goed, aangezien daar wel een goede balans was en het verhaal zich er ook wel mooi toe leende. De MCU begint de laatste tijd nogal veel humor te gebruiken, vooral in projecten die normaal gezien wat serieuzer zouden moeten zijn. Er zijn nochtans genoeg reeksen waar ze met humor kunnen werken (zie: Guardians of the galaxy, Ant-Man, She-Hulk...). Ik vraag me af hoe ze binnenkort tegen Kang gaan vechten. Een Yo Mama diss battle? :p
Image

1521
Kolm wrote: 01 Nov 2022 23:37

Leuke film, met inderdaad zoals velen al zeiden een grote focus op humor. Maar dat vond ik juist leuk. De laatste Marcel die ik zag was Dr. Strange en die was een stuk donkerder. Dus leuk om afwisseling te zien.
Ik zat me ff af te vragen over welke Marcel het ging tot ik verder las :lol:
Stomme auto correct :p

Om op de andere comments terug te komen. Ik begrijp jullie zeker en deel ook jullie mening op eigenlijk alle vlakken.

Maar los daarvan heb ik wel genoten van de film.

Ik vond bijvoorbeeld she Hulk veel minder door de humor die ze wouden gebruiken. Ook dat ze heel de tijd met ons als kijker ging praten enzo haalde mij er altijd uit.
Image

1522
gamerke1992 wrote: 02 Nov 2022 00:08
Kolm wrote: 01 Nov 2022 23:37

Ik zat me ff af te vragen over welke Marcel het ging tot ik verder las :lol:
Stomme auto correct :p
Het zorgt soms wel voor grappige dingen :D
Image

1523
The Invitation 6/10
Een vrouw blijkt dat, na het sterven van haar ouders, nog een hele nest familie te hebben in Engeland nadat ze een dna test heeft gedaan ofzo. Ze komt in contact met een neef en wordt direct uitgenodigd in het kasteel van haar rijke familie om een trouw bij te wonen. Maar zoals in elke horrorfilm zijn er een aantal dingen niet pluis. Potentieel had dit een sterke horrorfilm geweest. Maar als je de trailer hebt gezien, was hier helemaal niets meer aan. De trailer bevatte elke kleine plottwist en hierdoor wist ik dus al hoe het verhaal ging evolueren. Erg jammer dit, want het verpestte toch wel de ervaring. Mocht je interesse hebben, zoek dan absoluut niet de trailer op, want dan weet je ook al hoe deze eindigd :p
Image

1526
met0t0 wrote: 06 Nov 2022 12:37 Fantastic Beasts and Where to Find Them

Om de een of andere reden had ik deze nog nooit gezien. Aangenaam door verrast! :)
Ik wist totaal niet wat ervan te verwachten, maar ik vond het een goede opener van een nieuwe filmreeks, maar ook de moeite als film op zich. Ben benieuwd naar de films erna.
Zelf vond ik de volgende films wat minder. Op de een of andere reden kon ik totaal niet volgen met de 2e film :p De 3e vond ik dan weer iets beter, maar de eerste film in de reeks blijft toch wel de beste!
Image

1527
Mr.Wolf wrote: 06 Nov 2022 12:52 Zelf vond ik de volgende films wat minder. Op de een of andere reden kon ik totaal niet volgen met de 2e film :p
Ik had ook al gehoord dat het soms wat moeilijk te volgen kon zijn, maar dat gaat dus eerder over de volgende films. Want op zich vond ik de eerste goed te volgen zonder enige voorkennis. Misschien dat ik best nog wat spoilervrije info opzoek voordat ik aan deel 2 begin?

1528
met0t0 wrote: 06 Nov 2022 12:58
Mr.Wolf wrote: 06 Nov 2022 12:52 Zelf vond ik de volgende films wat minder. Op de een of andere reden kon ik totaal niet volgen met de 2e film :p
Ik had ook al gehoord dat het soms wat moeilijk te volgen kon zijn, maar dat gaat dus eerder over de volgende films. Want op zich vond ik de eerste goed te volgen zonder enige voorkennis. Misschien dat ik best nog wat spoilervrije info opzoek voordat ik aan deel 2 begin?
Tgoh, het is al lang geleden dat ik die nog gezien heb, maar een van de problemen was denk ik ook dat er best lang tussenzat tussen film 1 en 2. Al was de "kloof" tussen film 2 en 3 dan weer minder had ik de indruk :p Het verhaal was soort van ook niet zo erg interessant in film, mede omdat de focus minder begon te liggen op de fantastic beasts en meer op een slechterik.
Image

1530
Lair 4.5
Deze film wint de prijs voor de meest dysfunctionele familie die ik ooit op een scherm heb gezien :p Ik probeer een synopsis te geven: man komt in de gevangenis terecht omdat hij zijn vrouw en kind heeft vermoord omdat hij onder demonische invloed was. Vriend probeert zijn onschuld te bewijzen door het appartement te verhuren aan een nietsvermoedend gezin en allerlei voorwerpen erin te verstoppen om te bekijken welke bezeten zijn. Het gezin bestaat dan uit 2 lesbische vrouwen waarbij de ene de andere vrouw gewoon genomen om een middelvinger op te steken naar haar vroegere man. Oh ja, en het gezin heeft telkens ruzie :p De ene moment zijn ze perfect gelukkig en de andere moment maken ze elkaar uit voor het rotste van't straat. De verhuurder probeert ook immens grappig te zijn, maar is het niet. Film zit ook vol met plotholes. Echt een enorm bizarre film...
Image