Terwijl bij een replay je bij release gewoon de beginwapens kreeg. Dat zouden ze later nog wel aangepast hebben dat je wapens kreeg die je ongeveer kan hebben als je die missie speelt.
Ik denk dat alle dieren jagen/skinnen ook nog wel een werkje is
Weet je toevallig nog hoelang je hierover gedaan hebt?met0t0 wrote: 06 Nov 2022 12:43 Veel succes met Mirror's Edge, Kolm!
Ik vind dat een game die zoveel voldoening geeft na een perfecte run, heb het met veel plezier geperfectioneerd en de platinum gehaald. Maar het verhaal is inderdaad nog niks, de speed runs zijn de echte uitdaging![]()
Same here, maar ik wacht op de ps5 versie. Geruchten gaan dat de release op 9 december is.Sanity penguin wrote: 08 Nov 2022 07:09 The witcher 3. Ooit paar uur gespeeld maar toen gestopt (geen idee meer waarom). Na al die jaren nog steeds een dijk van een game.
Wat over opgezocht; ziet er best goed uit als dat allemaal klopt.Marty wrote: 08 Nov 2022 09:35Same here, maar ik wacht op de ps5 versie. Geruchten gaan dat de release op 9 december is.Sanity penguin wrote: 08 Nov 2022 07:09 The witcher 3. Ooit paar uur gespeeld maar toen gestopt (geen idee meer waarom). Na al die jaren nog steeds een dijk van een game.
Niet heel ideaal voor mij aangezien midnight suns en crisis core daar in de buurt uitkomen