Nice!
CoD 4 kapot gespeeld klinkt zéér bekend in de oren! Die game heeft letterlijk een gans jaar in mijn PS3 gezeten tot de OG Modern Warfare 2 game uitkwam, die eveneens mijn allereerste platinum ooit is geworden!!
Ik hoop dat je deze ook gaat kapot spelen eerlijk gezegd Weet niet hoe sterk je de CoD serie volgt (ik persoonlijk volg toch echt wel serieus), maar ben benieuwd hoe je deze game gaat ervaren, vooral op multiplayer vlak... Sinds CoD 4 is de franchise behoorlijk veranderd, vooral de multiplayer waar Activision naar de casual gamer toegevingen doet. Voetstappen zijn zéér luid, dead silence is geen perk maar een field upgrade, geen red dots op de mini map... Allemaal zaken die old school CoD games zo geliefd maakten destijds.
Old school prestige mode is ondertussen ook al 3 jaar geschrapt uit de game en dit jaar is het weer seasonal prestige waarbij na elk seizoen je level terug op 0 wordt gezet...
Verder ben ik zéér benieuwd naar de DMZ mode, Spec Ops en de raids. DMZ en Warzone 2. zijn voorzien voor 16 november.
Raids zouden komen met de season 1 mid update ergens 14 december waarbij ze tevens 2 legendary maps terug zouden herintroduceren. Ik gok op Terminal en Highrise aangezien die laatste al zeker in de Warzone map zit ( Al Mazrah).
Zoals ik eerder zei: de campaign is gewoon FAN-TAS-TISCH! Nu éénmaal doorlopen, zalig gewoon, de muziek is MACHTIG (Sarah Sachner). Maar ja ik ben fanboy
De personages zijn super, voice-acting is gewoonweg om kippenvel van te krijgen.
Tip voor de campaign zonder spoilers: de credits niet skippen!!
Re: Call of Duty Modern Warfare
242Deze game is op PS5 reeds bijna 87gb zie ik. Op de fysieke versie staat er tot 120gb nodig..
Heb daarnet de laatste patch gedownload, hopelijk was dit reeds de Day 1 patch.
Dit is nog zonder Warzone 2 en DMZ mode. Daarbovenop komen er ook nog raids (die het verhaal zouden verder zetten? Interessant).
Aangezien deze game een 2 jaar levenscyclus beoogd, zie ik de data oplopen tot 200-300gb Thank god voor de extra 1TB SSD in mijn PS5...
Dat wordt plezant bij updates en er terug gekopieerd moet worden...
Heb daarnet de laatste patch gedownload, hopelijk was dit reeds de Day 1 patch.
Dit is nog zonder Warzone 2 en DMZ mode. Daarbovenop komen er ook nog raids (die het verhaal zouden verder zetten? Interessant).
Aangezien deze game een 2 jaar levenscyclus beoogd, zie ik de data oplopen tot 200-300gb Thank god voor de extra 1TB SSD in mijn PS5...
Dat wordt plezant bij updates en er terug gekopieerd moet worden...
243De PS5 versie van Assassin's Creed Valhalla is nu 121.9GB en bij een update kan die al 15-20 minuten bezig zijn met copying (dus zonder het downloaden van de update). Ik had gehoopt dat dat op PS5 korter zou zijn of niet nodig zou zijn wegens SSD maar was ik daarmee mis.
244Ik hoop maar dat ze het daar bij Activision beetje voor elkaar hebben en geleerd hebben uit MW 2019. Daar was alles aan elkaar gelinkt en een update voor multiplayer of warzone moest je steeds beide downloaden. Er waren geruchten dat alles nu afzonderlijke applicaties zouden zijn, maar ik vrees ervoor. Bijkomend hadden die updates op het laatst impact op beide modes. Soms kwam er een update voor WZ die dan weer iets onspeelbaar maakte in multiplayer en omgekeerd.
Ik had persoonlijk toch verwacht dat die updates kwa data toch wat minder groot zouden zijn...
Ik had persoonlijk toch verwacht dat die updates kwa data toch wat minder groot zouden zijn...
245Leuk om te horen dat het verhaal de moeite is, gelukkig dat ze er nog tijd in steken
Heb al wat beelden zien passeren en vooral grafisch vind ik het een enorme stap vooruit, wow
Heb al wat beelden zien passeren en vooral grafisch vind ik het een enorme stap vooruit, wow
246De 4k beelden gezien van de missie in Amsterdam? Bijna niet van echt te onderscheiden.
247Ja, over die beelden gaat het inderdaad. Zag die plots opduiken in mijn YouTube suggesties, ongelofelijk
248Er is een video waar iemand in Amsterdam ik het echt dezelfde route wandelt als in de game en het is echt ongelofelijk hoe realistisch het nagemaakt werd.
249Sbmm doet mij in deze game de nek om. Kom alleen maar in lobbies wat veel te hoog is voor mij. Vandaag geen enkel potje positief kunnen eindigen. Bijna alle lobbies wel van die gasten die gaan liggen terwijl ze schieten. Of aimbot hebben en ik maar met moeite mijn aim op ze kunnen houden. Mijn slechtste game was 1-12
250Jammer als zo de online-ervaring verpest wordt Hopelijk dat ze daar toch nog aan zouden blijven werken?
251Ik ben nu rang 13 en tot nu toe heb ik nog geen problemen gezien gelukkig. Al had ik in de laatste match wel maar 7 kills en 25 deaths Maar dat lag eerder aan mijzelf vrees ik.
252Vind het prima als een paar potjes slecht gaan maar bijna alle potjes gaat me toch wat te ver. En op die manier gaat de fun er snel vanaf
253Ik heb wat tijd geïnvesteerd in het goed zetten van mijn aim + sensitiviteit van de controls. Bekijk ook eens je aim assist. Ik gebruik Black ops en dynamic. Deadzone van je sticks zo laag mogelijk zetten (even uittesten dat je geen stick drift krijgt) en alsook je sensitivity van ADS lager zetten ( sneller). Eventueel center dot opzetten. En kijk even na als crossplay af staat. Dit maakt een groot verschil als je de PC gamers niet in je lobby hebt.
Verder iets trager spelen ivm geluid van je voetstappen.
UAV is een dooddoener in deze game. Veel te sterk en het feit dat je je 4e perk maar in 2e helft van de match krijgt (ghost bijvoorbeeld) haalt de fun eruit soms.
Verder vermaak ik mij prima met de game en gisteren beginnen met oefenen met snipers. Ging ook negatief maar na 2-3 potjes was ik weer positief. SBMM?
Verder iets trager spelen ivm geluid van je voetstappen.
UAV is een dooddoener in deze game. Veel te sterk en het feit dat je je 4e perk maar in 2e helft van de match krijgt (ghost bijvoorbeeld) haalt de fun eruit soms.
Verder vermaak ik mij prima met de game en gisteren beginnen met oefenen met snipers. Ging ook negatief maar na 2-3 potjes was ik weer positief. SBMM?
254Dat is allemaal op die manier ingesteld. Crossplay uit. En zelf hoor ik amper voetstappen van vijanden. Die komen niet altijd door. En komt niet door dead silence aangezien het ook in het begin van het potje is. Had wel gelezen dat het een bug was maar geen idee of dat nog gefixed moet worden en of ik gewoon slecht gehoor heb.
255Ik vind vooral de co-op buggy. Ik kon wel rond stappen, maar niet links en rechts of boven en onder aimen.
Andere sessies kwamen we altijd terug in het vliegtuig terecht op het moment dat je er uit zou springen. Dat hebben we 4 keer opnieuw geprobeerd en dan heb ik co-op gelaten voor wat het was.
In de normale online matches gebruik ik voetstappen continu. Met headset kan ik echt goed horen van waar het komt. Als ik dan geen team mate op de mini map zie wacht ik gewoon tot ze om het hoekje komen
Verder erger ik mij enorm aan al die sliders. Ze komen aangelopen en bukken dan waardoor ze over de grond glijden. Vaak hebben ze een Shotgun vast die naar mijn mening totaal niet op mij gericht is volgens de killcam en toch ben ik binnen de seconde dood.
Andere sessies kwamen we altijd terug in het vliegtuig terecht op het moment dat je er uit zou springen. Dat hebben we 4 keer opnieuw geprobeerd en dan heb ik co-op gelaten voor wat het was.
In de normale online matches gebruik ik voetstappen continu. Met headset kan ik echt goed horen van waar het komt. Als ik dan geen team mate op de mini map zie wacht ik gewoon tot ze om het hoekje komen
Verder erger ik mij enorm aan al die sliders. Ze komen aangelopen en bukken dan waardoor ze over de grond glijden. Vaak hebben ze een Shotgun vast die naar mijn mening totaal niet op mij gericht is volgens de killcam en toch ben ik binnen de seconde dood.