Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2301
Ik ben zelf ook een hondenliefhebber en de ervaringen met katten waren erg variabel maar meestal eindigde het toch wel in een paar klauwen omdat je tijdens het aaien plots 1mm van je vorige routes had afgeweken en dat blijkbaar een 'no go area' was.
Of dat ze al purrend kopjes komen geven om dan vervolgens te klauwen als je ze gaat aaien :q:

Ik was er ook allergisch aan nadat ik in een rokerig café met een kat die een oogontsteking had, had zitten spelen terwijl mijn vader daar een wedstrijd aan het biljarten was. Dat waren andere tijden :shhhh:

Maar die avond ging ik met dikke rode ogen naar huis die verschrikkelijk jeukten en pijn deden terwijl ik voorheen nooit last had van katten.
Daarna had ik lang last van mijn ogen bij sigarettenrook en als ik nog maar in de buurt kwam van een kat.
Ondertussen is het gelukkig minder en moet ik enkel nog opletten dat ik mijn handen was nadat ik een kat aanraak, kwestie dat als ik dat niet doe en dan in mijn ogen wrijf, ik wel weer dikke rode ogen krijg :(

Ik zal je laten weten wat ik er van vond als hondenliefhebber als ik ooit aan de game toekom :P
Image

2302
Snap ik helemaal. Mijn moeder en zus hebben hetzelfde. Die waren dan ook niet blij toen ik thuis aankwam met een kat. Niet veel later ben ik dan alleen gaan wonen (…niet daardoor hoor). :P
Ik hou van (bijna) alle dieren, maar ben altijd al een kattenmens geweest, maar daarom niet tegen honden. En mijn vrouw was absoluut tegen katten, ook door zo een trauma van lang geleden, en is nu toch een echt kattenmens. :lol:
Je moet een beetje weten hoe en of je ze kan benaderen, maar inderdaad met zo een allergieën is dat moeilijk.
Voor een hond kies ik bewust niet omdat die door ons werk dan bijna heel de dag alleen zit. Bij een kat maakt dat niet zoveel uit.
Image

2303
Dat laatste is een feit. Wij hebben sinds 2 jaar een hondje, maar ook al héél lang over getwijfeld, vooral wegens het werk van ons beiden. Toen kwam corona en waren we meer thuis (wegens verplicht, maar ook veranderen van werk/start studies vrouw). Ons beestje wordt alle dagen vertroeteld met een fikse wandeling en dan nog eens een grote speelbeurt s' avonds om dan zéér tevreden bij ons te kruipen en te slapen. Zalig gewoon dat beestje in huis hebben. Wij zijn nu niet de personen die alle dagen/weekends véél weg zijn, maar als het dan al eens gebeurd voelen we ons direct schuldig!

Ondertussen hebben we in de buurt honden die gewoon bijna nooit mogen gaan wandelen en onze buurvrouw krijgt nu alle dagen de hond van haar zoon op bezoek omdat ze nooit thuis zijn. Echt jammer vind ik dat. Neem dan geen dier.

Das het verschil dan ook tussen katten en honden. Katten kunnen misschien vals uit de hoek komen tegenover een hond, maar de honden die tegenwoordig NIET getraind of gemanierd zijn door de baasjes loopt de spuigaten uit.
Image

2304
We zijn aan het afdwalen, maar ik ga er toch nog op reageren. Ik dacht altijd een honden mens te zijn, tot mijn vriendin mij overtuigd had om een kat te kopen. Al moet ik wel toegeven dat het ras Maine coon dat we hebben op vlak van karakter op een hond lijkt. Dat zijn de meest zachtaardige katten die je kan hebben.

Ik ben er nu zot van. Dat beest is altijd lief en aanhankelijk, krabt en bijt nooit en toont zo veel liefde. Na 6 jaar begrijp ik ook alles wat die wil door het soort miauw of lichaamstaal.

Ik kan met dat beest letterlijk alles doen. Oppakken, kammen, oren kuisen, nagels knippen, in de douche steken, drogen met een haardroger,… Die valt nooit aan.

En voor de mensen die Maine Coon niet kennen. Dit is het grootste kattenras. Onze kat is groter dan mijn schoonfamilie hun cocker.

Image
Image

2309
Wat dwalen jullie hier af seg! Hihi I love cats too. En Stray komt ook nog op de backlog.

On-topic: Via de exclusieve uitnodiging van Sony via PlayStation Direct de digitale bundel met GoW kunnen aanschaffen. Op het nippertje want al de rest was binnen minuten uitverkocht. Helaas geen disc, maar beter dan niks. Een disc heb ik al op reserve liggen deze kan ik mooi doorverkopen denk ik dan

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image