Kweet, het is geen film, maar een serie. Wel een coole trailer voor het tweede seizoen van Star Wars Rebels.
Re: Het film trailers topic
32Kweet dat het populair is, maar ik blijf bij mijn mening. Een alien met bijna ongelimiteerde krachten die het beste voorheeft met de mensheid vs. een mijardair met wat oosterse gevechtstraining, die ook het beste voorheeft met de mensheid. Ik kan mij niet voorstellen dat dat iets boeiend oplevert.Ligeiro wrote:batman/superman is nochtans een populaire comicreeks in de states. En het is de aanloop naar films over Justice League.Tjeefkeuh wrote:
Ziet er enorm dwaas uit tbh (en het concept is dat zeker)
zo dwaas is het dus niet
33oh, maar Batman heeft niet het beste voor met de mensheid é.. hij wil gewoon het uitschot weg uit de straten van Gotham.Tjeefkeuh wrote:Kweet dat het populair is, maar ik blijf bij mijn mening. Een alien met bijna ongelimiteerde krachten die het beste voorheeft met de mensheid vs. een mijardair met wat oosterse gevechtstraining, die ook het beste voorheeft met de mensheid. Ik kan mij niet voorstellen dat dat iets boeiend oplevert.Ligeiro wrote:batman/superman is nochtans een populaire comicreeks in de states. En het is de aanloop naar films over Justice League.Tjeefkeuh wrote:
zo dwaas is het dus niet
Angst is zijn wapen tegen de misdadigers. Daarom is hij ook niet zo'n beste vriendjes met Hal Jordan (Green Lantern). Hal Jordan heeft voor niks angst, omdat anders zijn power ring niet werkt.
En superman zijn krachten zijn ook niet ongelimiteerd. Hij is zwak tegen kryptonite (obviously) en magie.
Zatanna en Shazam can kick his ass
als ge de logica volgt die ge hier aanhaalt, dan hebt ge ook problemen met Iron Man en Thor (want hoe ge het ook draait of keert, Thor is de superman van Marvel). En dan zou Silver Surfer ook niet in uw plaatje passen, want hij is machtiger dan Superman..
34Welja ik ben ook geen fan van the Avengers (hoewel die nog wel meeviel), dus dit zal ook wel niks voor mij zijn. Als ik al dit genre films bekijk zie ik liever elk personage apart.Ligeiro wrote:oh, maar Batman heeft niet het beste voor met de mensheid é.. hij wil gewoon het uitschot weg uit de straten van Gotham.Tjeefkeuh wrote:
Kweet dat het populair is, maar ik blijf bij mijn mening. Een alien met bijna ongelimiteerde krachten die het beste voorheeft met de mensheid vs. een mijardair met wat oosterse gevechtstraining, die ook het beste voorheeft met de mensheid. Ik kan mij niet voorstellen dat dat iets boeiend oplevert.
Angst is zijn wapen tegen de misdadigers. Daarom is hij ook niet zo'n beste vriendjes met Hal Jordan (Green Lantern). Hal Jordan heeft voor niks angst, omdat anders zijn power ring niet werkt.
En superman zijn krachten zijn ook niet ongelimiteerd. Hij is zwak tegen kryptonite (obviously) en magie.
Zatanna en Shazam can kick his ass
als ge de logica volgt die ge hier aanhaalt, dan hebt ge ook problemen met Iron Man en Thor (want hoe ge het ook draait of keert, Thor is de superman van Marvel). En dan zou Silver Surfer ook niet in uw plaatje passen, want hij is machtiger dan Superman..
35Jepla, deze week is een echte trailerweek. Naast trailers van Star Wars, Batman v. Superman en wat nog allemaal is er een nieuwe trailer van Fantastic Four.
36Ik kijk meer uit naar Justice League dan de nieuwe Batman vs Superman. Lijkt net een Iron Man wannabeLigeiro wrote:batman/superman is nochtans een populaire comicreeks in de states. En het is de aanloop naar films over Justice League.Tjeefkeuh wrote:
zo dwaas is het dus niet
De stijl zit denk ik wel snor. Veel ligt denk ik ook wel aan het feit dat ik absoluut geen fan ben van Superman.
Wat ik onlangs zag en wel leuk vond; I am Legend van in 2007 wist er al van .
Blijkbaar omdat de schrijfster van die film toen al een prematuur schrijfsel ervan had neergepend.
37tbhTjeefkeuh wrote:Ze hadden beter hun tijd genomen en zoals Marvel elk personage apart in zijn eigen film geïntroduceerd en daarna samen gebracht.
Marvel gaat over the top met alle linkins.
Het is moeilijk te volgen geworden.
Al ben ik een DC kind ipv een Marvel kind de marvel films zijn wel beter dan de DC films.
De DC series zijn dan weer beter dan de marvel series
Anyway
Marvel has to take a step back met al die wirwar
Het was leuk die tie-ins in de films van iron man en dergelijke. Maar teveel is teveel...
Het moment dat ze avengers brachten mocht het gedaan zijn van mij met de character only films.
Zeker al met NOG eens tie-ins naar avengers en andere character only films...
39Krijg hier niet echt het Jurassic Park gevoel bij. Veels te veel CGI imo. Verhaal lijkt me nu al lame eerlijk gezegd. Maar goed, misschien is het wel wat.Maxidomino wrote:Looking good.
40Inderdaad. Tziet er gewoon zo'n film uit om uw verstand op nul te zetten. Die kleine velociraptors ook, wat een zever. "it's about mutual respect".billie91 wrote:Krijg hier niet echt het Jurassic Park gevoel bij. Veels te veel CGI imo. Verhaal lijkt me nu al lame eerlijk gezegd. Maar goed, misschien is het wel wat.Maxidomino wrote:Looking good.
41Die raptors zijn full size hoor groter dan dat werden ze nietMaxidomino wrote:Inderdaad. Tziet er gewoon zo'n film uit om uw verstand op nul te zetten. Die kleine velociraptors ook, wat een zever. "it's about mutual respect".billie91 wrote:Krijg hier niet echt het Jurassic Park gevoel bij. Veels te veel CGI imo. Verhaal lijkt me nu al lame eerlijk gezegd. Maar goed, misschien is het wel wat.Maxidomino wrote:Looking good.
42Velociraptors konden niet eens zo groot worden. Dit zijn meer Utahraptors.Ligeiro wrote: Die raptors zijn full size hoor groter dan dat werden ze niet
43Ochja, welke soort dino's het zijn, daar weet ik niets van. Ik heb het dus over Starlord en zijn cavalerie dino's die hij blijkbaar getemd heeft door hen te respecteren.billie91 wrote:Velociraptors konden niet eens zo groot worden. Dit zijn meer Utahraptors.Ligeiro wrote: Die raptors zijn full size hoor groter dan dat werden ze niet
44De volgende in de reeks van the human centipede, gelukkig ook de laatste.