Ik wist dat je hier ergens over dit stukje iets had getypt.Kolm wrote: 24 Oct 2022 20:02 Ik heb gisteren ook die 1 miljoen gedaan. Ik heb de methode van PSNP gebruikt maar 1 jump had ik vaak 2 ipv 3 sterren en ik speelde het wel extra safe. Aan de gesprekken weet je of er politie naar je toekomt of dat ze weer weg zijn, als je nog 1-2 keer door de speed trap gaat terwijl de politie naar je toekomt, dan is de kans heel groot dat ze plots op dat stukje rijden. Dus vaak bleef ik aan het uiteinde van 1 van beide stukken (aan billboard of in doodlopend stukje) even staan als ze die richting uitkwamen of als ik op de mini map zag dat er eentje heel dichtbij was. Voor in te leveren heb ik safehouse linksboven die route gebruikt, daar
Uiteindelijk 1u30-2u over gedaan maar dat was inclusief nog iets eten tussendoor en dus extra safe spelen. Hierdoor had ik het wel van eerste keer
Het was dus eigenlijk nog iets te vroeg om het optimaal te doen omdat ik op 1 plek dus 2 sterren haalde maar ik wilde ook zeker zijn dat al die rep effectief bij ging dragen aan level 50 en niet dat ik al level 50 was en het er dan bovenop kwam. Vooral omdat ik dat rep gedoe soms een wat te grote onderbreking vind van de gameplay, alsof ik tussentijds heel de tijd even moet grinden om verder te kunnen.
Had ik beter deze namiddag even opgezocht. Ik heb 2x gehad dat de politie ineens mij achtervolgde en ze eigenlijk nooit crashten tijdens de jump?? Eerste keer heb ik ze van mij kunnen afschudden, tweede keer niet, 3x door tankstation, en dan busted wegens teveel damage. 500,000 rep weg
Ik was dus niet zeker als je kan stoppen tussenin en je rep blijft lopen dan.
Volgende keer maar eens opnieuw proberen dan en zoals je zei, safe spelen.
Ondertussen wel "het verhaal" uitgespeeld en bijhorende trophy gekregen. Dus weer wat progressie. Ook nog wat billboards en flamingo's gedaan.
Main game blijft Call of Duty momenteel, zeker omdat season 1 komt op 16 november, maar ga proberen in stukjes tussendoor deze af te krijgen. Moet nog alle activities op 3 sterren zetten ook.
Welke auto's/setup hadden jullie weer gebruikt voor driften/speed trap/jumps? Momenteel rij ik met die Porsche wat ze aanraden in de trophyguide, maar ik merk dat ik nog redelijk wat tekort kom dikwijls voor 3 sterren speed traps. Jumps nog niet echt geprobeerd, en driften ook niet wegens niet de juiste setup momenteel.