Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10816
Voor wat het waard is, verzorg je Marty en hopelijk komt er hier toch nog beterschap in.

Ik moet bekennen dat mijn vrouw destijds dezelfde diagnose heeft gekregen. Had ook altijd ergens pijn, elleboog, knie, en kaak (enorm véél pijn!). Tot op een moment ze op spoed is gegaan daarvoor (pijn in de kaak). Sindsdien is ze naar een psycholoog beginnen gaan (ondertussen niet meer) en aan haar zelf beginnen werken. Tot op vandaag totaal geen klachten meer en ze voelt zich beter dan ze zich ooit heeft gevoeld. Nu bij haar was/is er een psychologische achtergrond wegens haar jeugd.

Mag ik hopen dat je toch beterschap ervaart nu of in de toekomst wat je ook ervoor doet.
Image

10819
Marty wrote: 13 Nov 2022 22:01 Nadeel is dat fibromyalgie bij iedereen anders is omdat er zoveel klachten bij komen kijken. Maar hopelijk wordt het voor mij weer wat beter maar meestal na de winter toe worden de klachten erger
Nogmaals sterkte. :flow:

Zelf zit ik ook met een ziekte waar ik nooit meer vanaf kom en waar ik elke dag last van heb maar ik heb er toch ook meer de leeftijd voor.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

10823
Sterkte Marty!

Enerzijds is het een klote diagnose maar tegelijk kan ik me inbeelden dat het ook een soort van rust geeft dat er eindelijk een diagnose is.
Ook in de hele molen van ziektewet enzo kan dat helpen.

Enkele jaren geleden zelf ook in een medisch traject gezeten waarbij ze probeerden uit te vinden wat ik had. Uiteindelijk had ik een atypische vorm waardoor het leek door medicijngebruik te komen ipv een ziekte, alleen nam ik die medicijnen niet... en pas toen ze begonnen met behandeling voor die ziekte en dat dat bleek te werken was de conclusie dat het toch die ziekte was.
Maar dat hele traject heeft wel zowat anderhalf jaar geduurd en dat kost ook hopen energie :(
Image

10824
Heb eens even opgezocht wat het juist is en er is tot op heden geen duidelijke oorzaak. Bij iedereen is het ook anders qua symptomen. Ik leg direct de link met overmatig gamen aangezien je spreekt van je polsen en dit dus een te harde spierspanning is daar. Die link leg ik, maar kan het natuurlijk ook helemaal niet zijn. Beterschap en hopelijk geneest het ooit.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

10828
zenmaster wrote: 17 Nov 2022 11:36 -- Al bijna drie weken thuis. Weer last van bloeddruk... Ondertussen ander werk aan het zoeken. Dokter heeft me aangeraden naar een jobcoach/psycholoog te gaan, maar weet niet of dat veel uithaalt en is nog pokkeduur ook.
+ Veel gamen zeker...
-/+ Nieuw wasmachine wordt vandaag geleverd...
PSVR2 kopen en naar een digitale wereld gaan... :lol:

Serieus, hopelijk vind je ander en beter werk. Onder jobcoach <-> psycholoog versta ik iets anders..
Image

10830
Ben dat ook van plan zenmaster. Wordt ook ziek op het werk, het is ongezond. Nee ik bedoel mentaal dat ik ook al maanden iets anders zoek maar het zal financieel een stap terug worden of nu blijven mezelf niet kunnen engageren en niet gelukkig zijn op professioneel vlak. Verveling en tijdverlies zo voelt het. Afwezig ben ik nooit, al zou een paar weken rust ook goed doen om goed na te denken en eens voltijds bezig te kunnen zijn met sport/hobby's/vriendin of werk zoeken. Beterschap alvast en komt sowieso goed vroeg of laat valt alles op zijn plek als je zelf iets wil veranderen. Een basisinkomen daar ben ik ook grote voorstander van meer financiële vrijheid en niet perse moeten werken voor je geld want zo zijn er vele. Studeren, ondernemen het zou het allemaal positief in de hand werken volgens mij. Het boek 'Gratis Geld voor Iedereen' van Rutger Bregman is onder andere mijn inspiratiebron.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image