Re: PlayStation VR

331
Kolm wrote: 04 Nov 2022 18:44
gamerke1992 wrote: 04 Nov 2022 15:02 Game mania neemt onofficieel al pre orders aan. Je moet bellen en dan schrijven ze je naam en klantennummer op. Verder moet je niets meer doen en zal de pre order geactiveerd worden op vermoedelijk 15 november.
Dat is wel apart want in het artikel op de PSBlog stond dat het voor België/Nederland enkel via PlayStation Direct beschikbaar is in eerste instantie.
During this initial launch phase for our next-gen headset, players in the U.S., U.K., France, Germany, Belgium, Netherlands and Luxembourg will initially be able to pre-order PlayStation VR2 solely through PlayStation’s online store at direct.playstation.com.
https://blog.playstation.com/2022/11/02 ... at-549-99/
Dat is inderdaad wat vreemd.

Ze zei dat ze verwachten dat het 15 november mogelijk zou zijn voor winkels om pre orders toe te laten. Maar ze was niet zeker over de exacte datum.
Image

Re: PlayStation VR

332
Dat is een stevige prijs, evenveel als de console, maar gezien de specificaties inderdaad wel te verantwoorden. Alleen jammer dat er een PS5 voor nodig is die nog altijd moeilijk te verkrijgen is :lol:
Op zich wel een mooie upgrade :cool:

Re: PlayStation VR

335
Ik heb een uitnodiging ontvangen om vanaf morgen een pre order te plaatsen.
Hopelijk nog niet meteen betalen want dat geld heb ik nog nier. En ook maar eens kijken wat de werkelijke betaalmogelijkheden zijn
Image

Re: PlayStation VR

336
Marty wrote: 14 Nov 2022 19:22 Ik heb een uitnodiging ontvangen om vanaf morgen een pre order te plaatsen.
Hopelijk nog niet meteen betalen want dat geld heb ik nog nier. En ook maar eens kijken wat de werkelijke betaalmogelijkheden zijn
Ik heb een mail van Sony gehad om mij in te schrijven met de mogelijkheid gekozen te worden om te pre-orderen. Het wordt ingewikkeld tegenwoordig :D

Geen idee hoe ze werken met die betalingen. Is toch nog even te gaan vooraleer het uitkomt. Mss eerder een voorschot ofzo?
Image

Re: PlayStation VR

340
Ik was gisteren lang aan het twijfelen tot deze morgen...
Na een halfuur kloten, paypal koppelen dat error gaf en 2 bankkaarten, is het gelukt om af te rekenen...
Het verbaasde me dat ik zolang kon kloten zonder dat het plots uitverkocht was :O

Ik ben voor de versie met Horizon gegaan.

Maar dikke minpunten voor de betalingsmogelijkheden en werking dus!
Damn... gewoon bancontact (of ideal voor NL) had toch wel gemogen, vooral omdat ze het in de store wel aanbieden.

Paypal koppelen lukte het inloggen bij paypal maar bij terug op de pagina komen gaf het een error en was er niks gekoppeld.
De eerste bankkaart ging door het hele proces van de bank en bij terug op de pagina van playstation komen gaf het een foutmelding.
De tweede bankkaart is dan met nog wat extra hoops wel gelukt.
Leek wel alsof afrekenen verboden was... :(

En als ik nu die eerste kaart wil verwijderen van mijn account krijg ik een error mannetje als ik op 'betalingen beheren' klik, kan dus niet eens zien wat er gekoppeld is :q:
Image

Re: PlayStation VR

342
Ging net zeggen: wat is er verkeerd met Visa? ^^ Buiten het feit dat je zo'n kaart moet hebben en het pas een maand later van je rekening gaat.

PayPal ook gebruikt in het verleden en is ook gekoppeld aan mijn bank. Maar tis een gedoe. Ben daar ook geen fan van. Sites waar je alleen maar via PayPal of iets dergelijks kan betalen koop ik dan ook niets. Bankkaart of niets is het bij mij :q:
Image

Re: PlayStation VR

343
@Kolm, frustrerend zo… Ik denk dat je die kaart alleen kan verwijderen als je een andere toevoegt. Dat probleem had ik laatst ook.

Ik heb mijn bankrekening en een pre-paid Mastercard gekoppeld aan Paypal. Ik gebruik het wel vaak want koop en verkoop regelmatig dingen in de VS of Japan.
Ik moet wel altijd geld overzetten als ik die Mastercard zelf gebruik. Maar zo kan ik ook niet in het rood gaan en ik betaal niks van intrest. En als ze hem “hacken” gaan ze niet veel vinden.
Image
cron