In Carrefour zag ik er ook fier met datzelfde pakket rond wandelen in de winkel.Mr.Wolf wrote: 20 Dec 2022 17:19Haha, ik was de dag ervoor in wijnegem en ik heb ook meermaals mensen met het GOW ps5 pakket buiten zien wandelenzenmaster wrote: 20 Dec 2022 12:57 Ik denk wel dat dat nodig is, of dat dat vanzelf komt misschien, als je de beste wil worden.
Ben geen voetbalfan, maar kan wel genieten van zijn acties. En als je ziet wat hij al allemaal gewonnen heeft is deze een mooie “afsluiter”.
Volgens mij is Messi gewoon ook een beetje een completionist.
Goede vooruitzichten voor volgend jaar, Ruler. Ik heb een beetje hetzelfde in gedachten.
Zondag was ik in GM Wijnegem en er stonden een tiental GoW PS5 paketten. Heb mij toch kunnen inhouden.
Echt? Ik had er mij ééntje gekocht (moest ik geen PS5 hebben). Voor je het weet zijn die wéér weg!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10862Welke admin of mod heeft mijn post ge-edit in plaats van beantwoord? I feel violated.
En ja, ik weet dat het stom klinkt. Had er gemakkelijk 1 kunnen kopen, maar ik wacht nu even af of er dit jaar echt een Slim komt. Nu 1 kopen en dan weer verkopen als er een Slim komt daar hou ik me niet mee bezig, verlies ik alleen maar geld aan.
En ja, ik weet dat het stom klinkt. Had er gemakkelijk 1 kunnen kopen, maar ik wacht nu even af of er dit jaar echt een Slim komt. Nu 1 kopen en dan weer verkopen als er een Slim komt daar hou ik me niet mee bezig, verlies ik alleen maar geld aan.
10863Ruler...zenmaster wrote: 20 Dec 2022 19:01 Welke admin of mod heeft mijn post ge-edit in plaats van beantwoord? I feel violated.
Ik snapte jouw post ook niet helemaal, want waar kwam dat Italic stukje toch vandaan...
De knoppen zijn nogal klein en ergens tijdens de update van een hele tijd geleden zijn die knoppen van Edit post en Quote post verwisseld van plaats. Ik klik soms ook nog wel is verkeerd
10864Ik weet ook niet of er volgend jaar een slim aankomt... Had wel geruchten gehoord over een verwijderbare disc lezer ofzo, maar geen idee welk voordeel dit heeftzenmaster wrote: 20 Dec 2022 19:01 Welke admin of mod heeft mijn post ge-edit in plaats van beantwoord? I feel violated.
10865Dat er maar 1 console model is om te produceren dus allemaal dezelfde productielijnen ipv 2 verschillende en daarmee moeten jongleren op basis van vraag. De productielijn voor die lose disc lezer zal ook kleiner zijn dan die van een volledige console.Mr.Wolf wrote: 20 Dec 2022 19:34Ik weet ook niet of er volgend jaar een slim aankomt... Had wel geruchten gehoord over een verwijderbare disc lezer ofzo, maar geen idee welk voordeel dit heeftzenmaster wrote: 20 Dec 2022 19:01 Welke admin of mod heeft mijn post ge-edit in plaats van beantwoord? I feel violated.
Ik vind het maar niks persoonlijk maar ja... de consument heeft niet veel te willen. En fysiek willen ze gewoon vanaf dus het zou weer een stap dichter naar digital only zijn.
10866Wel logisch. De meeste casual gamers die ik ken kopen misschien een of twee games per jaar en gaan daar liever niet voor naar de winkel. Een hard drive vandaag de dag is meer voor de fanatieke gamers. Die vaak games kopen en doorverkopen of verzamelaars van fysieke schijfjes.
10867Laat ik zeggen dat ik het prijsverschil tussen de digitale editie en de fysieke editie er al na een paar fysiek gekochte games uit had. Zonder herverkopen van discs etc. Als je 2 games per jaar koopt dan is dat misschien geen incentive idd.
Maar PSN Store is niet zoals Steam die regelmatig met extreme sales strooien. In tegendeel, op release zit er vaak al 10 tot 20 euro verschil met fysiek, soms zelfs meer. Digitaal voelt bij PlayStation gewoon als een rip-off. Ze zouden niet liever willen dan dat iedereen echt de hoofdprijs betaalt via de digitale weg. Met PSPlus is het nu al niet meer mogelijk om dit buiten de store te kopen, je kan hoogstens vouchers kopen om dan vervolgens PSPlus via de store te kopen (Gamemania bv).
Maar PSN Store is niet zoals Steam die regelmatig met extreme sales strooien. In tegendeel, op release zit er vaak al 10 tot 20 euro verschil met fysiek, soms zelfs meer. Digitaal voelt bij PlayStation gewoon als een rip-off. Ze zouden niet liever willen dan dat iedereen echt de hoofdprijs betaalt via de digitale weg. Met PSPlus is het nu al niet meer mogelijk om dit buiten de store te kopen, je kan hoogstens vouchers kopen om dan vervolgens PSPlus via de store te kopen (Gamemania bv).
10868Vroeg of laat gaan we toch die digitale kant op. Ik kan mij ook niet meer herinneren wat de laatste keer was dat ik een game fysiek in een winkel kocht. Ik bestel altijd via webshops of haal het in de buurt op via een online marktplaats.Kolm wrote: 20 Dec 2022 21:59 Laat ik zeggen dat ik het prijsverschil tussen de digitale editie en de fysieke editie er al na een paar fysiek gekochte games uit had. Zonder herverkopen van discs etc. Als je 2 games per jaar koopt dan is dat misschien geen incentive idd.
En als het eenmaal zo ver is, dan is het nog de vraag waar de games het goedkoopste zijn, op de PC of op de Playstation of wellicht tegen die tijd via een ander medium.
10869Voor de post van Zenmaster: guilty!
Ik heb ondertussen denk ik bijna iedereen hier op die manier aangerand.
Zal idd weer op verkeerde knop geduwd hebben.
10870Tickets voor two steps from hell liggen vast
10871NTGSruler wrote: Voor de post van Zenmaster: guilty!
Two steps from hell voor Ruler?
10872Ja, denk dat we hier volgend jaar ne ferme plottwist krijgen!
10874-- Vandaag tijdens een meeting gehoord dat we vanaf 2023 nóg meer “verantwoordelijkheid” krijgen, voor hetzelfde loon. Lees: personeel zoveel mogelijk functies laten doen, zodat je uiteindelijk maar de helft van het normale aantal personeel in een garage nodig hebt. Ben eens benieuwd hoeveel van onze mensen dat lang gaan volhouden.
-- Andere job is ook niet doorgegaan. Tijdens het eerste gesprek waren ze voortdurend bezig over eerlijkheid en duidelijkheid. En uiteindelijk waren ze maar aan het liegen over mijn loon en voorwaarden… Wou hen nog terechtwijzen, maar heb het maar gelaten om drama te vermijden.
+ Heb ondertussen wel al ergens anders gesolliciteerd voor een gelijkaardige job.
-- Andere job is ook niet doorgegaan. Tijdens het eerste gesprek waren ze voortdurend bezig over eerlijkheid en duidelijkheid. En uiteindelijk waren ze maar aan het liegen over mijn loon en voorwaarden… Wou hen nog terechtwijzen, maar heb het maar gelaten om drama te vermijden.
+ Heb ondertussen wel al ergens anders gesolliciteerd voor een gelijkaardige job.
10875Veel succes. Een goede werkgever is zelfs nog belangrijker dan de inhoud.zenmaster wrote: 22 Dec 2022 18:21 -- Vandaag tijdens een meeting gehoord dat we vanaf 2023 nóg meer “verantwoordelijkheid” krijgen, voor hetzelfde loon. Lees: personeel zoveel mogelijk functies laten doen, zodat je uiteindelijk maar de helft van het normale aantal personeel in een garage nodig hebt. Ben eens benieuwd hoeveel van onze mensen dat lang gaan volhouden.
Met alle ervaring die ik nu heb had ik het zelf bij sollicitaties en evaluatie gesprekken vroeger helemaal anders aangepakt. Je manager en HR gaan bijna altijd het onderste uit de kan willen halen. Dus in veel situaties moet je zelf echt wel onderhandelen, ook al lijkt dat moeilijk. Ik vraag mij af hoeveel mensen bijvoorbeeld meteen akkoord gaan met het loon voorstel wanneer er eigenlijk misschien wel marge is voor hen van 200 euro bruto per maand.
Alles hangt natuurlijk ook van de sector af. Wanneer er barema’s van kracht zijn is het een hele andere situatie.