Al 5 van 20 challenges (main game) gedaan in Gravity rush. Ben het wel op het gemakje aan het doen en niet de ene na de andere.
Tot nu toe zijn vooral de races lastig. Je moet dan je 2 duimen onderaan rechts en links op het scherm zetten voor een slide te starten. Dan moet je je vita draaien om te sturen wat al lastig is (ik zal wel niet doorhebben of ik hem nu wel/niet als stuur moet vasthouden) maar bij een scherpe bocht moet je toch je camera even draaien om te zien waar je heen gaat Dat is met de joystick en dus ook je duim, daardoor laat je los, stopt je slide (vaak verder dan je denkt voor je echt stil staat) en moet je weer nieuwe slide starten (vraagt een seconde).
Maar ergens omdat ik het draaien met de vita niet goed doorheb hoe ze dat willen, sta ik dus soms te vaak stil of tegen iets aan en verlies ik tijd. Ik moet ook altijd even uitzoeken wanneer ik de slide moet lossen bij een scherpe hoek dat ik niet de hoek te ver voorbij geschoten ben.
Uiteindelijk lukken die races wel maar ik word er niet vroijker van terwijl ik ermee bezig ben
Edit: Ik erger me bij die races eigenlijk nog het meeste aan het niet kunnen herstarten tijdens de race. Je moet ofwel tot het einde gaan en dan retry selecteren of de missie cancellen en opnieuw starten => redelijk wat laadtijden. Een herstart mogelijkheid zou eigenlijk gewoon verplicht moeten zijn bij races