Ik heb Little Nightmares en Little Nightmares II ook op de lijst staan.
Wat was er lastig aan de eerste game dan als ik mag vragen?
Ik heb vandaag 13 mails gekregen van badges die ik unlockt heb met trophies maar tot nu toe zie ik nergens iets van die challenge...Marty wrote: 06 Jan 2023 13:20 Marty, start 2023 gelijk goed met de trophy challenge van januari via XP play.
Behaal tussen 9 en 22 januari één platinum, één goude, één zilvere en één bronze PlayStation trophy in jouw favoriete games. Als dit je lukt, speel je 250 extra XP coins vrij. Hoe cool is dat?
Dit stond in een mail, maar aangezien jij nog niet aangemeld had heb je die mail natuurlijk niet
Werkt wel leuk die XP via Game mania. Gisteren nog een mailtje met 100 extra punten voor het behalen van 5 gouden. Ik ga mij er nu niet speciaal op toeleggen, maar de coins dragen bij tot mogelijke kortingsbonnen dus altijd goed.Michael, start 2023 gelijk goed met de trophy challenge van januari via XP play.
Behaal tussen 9 en 22 januari één platinum, één goude, één zilvere en één bronze PlayStation trophy in jouw favoriete games. Als dit je lukt, speel je 250 extra XP coins vrij. Hoe cool is dat?
Moet ik al de trophies in één game behalen?
Nee, je mag de trophies verspreid behalen binnen meerdere games. Zo kan je bijvoorbeeld die platinum van je favoriete game vrijspelen waar je al even mee bezig bent en de overige trophies in andere games vrijspelen. Jij beslist dus helemaal zelf welke games je voor deze challenge wil spelen.