Re: PlayStation VR

391
Interessant. Ik heb alles eens doorgelezen.

Jammer wel van de aim controller die niet compatibel is. Ik vond die fantastisch en heb die veel te weinig gebruikt. Maar begrijpelijk natuurlijk zonder camera en de waarschijnlijke fantastische voorziene controllers.
Image

Re: PlayStation VR

392
GT7 dat volledig speelbaar is in PS VR 2 is voor mij dé reden om ooit zo'n PS VR te kopen. Eindelijk volledige game speelbaar in VR, dat moet samen met een playseat en racestuur echt een fantastische ervaring zijn :love:

Re: PlayStation VR

396
Vandaag mail gehad dat ze vanaf de 17de het geld gaan afschrijven.
Beste Mr_Marty84,

Bedankt voor je pre-order bij PlayStation. Hierbij sturen we je informatie over de betaling van je pre-order.

Zodra je bestelling klaar is voor bezorging, proberen we het totale pre-orderbedrag in rekening te brengen via de door jou gekozen betaalmethode. Dit gebeurt naar verwachting vanaf 17 februari 2023. Zorg er dus voor dat je saldo hoog genoeg is vanaf die datum en dat je betaalmethode geldig is tot en met de releasedatum.

Controleer of je bezorgadres en factuuradres correct zijn.

Je pre-orderreservering komt te vervallen als je betaalmethode niet werkt, bijvoorbeeld omdat je saldo te laag is of omdat je betaalkaart is verlopen. Als de betaling mislukt, word je hiervan op de hoogte gesteld en heb je 24 uur om je betaalinformatie bij te werken. Als de betaling nog een keer mislukt, wordt je bestelling geannuleerd.
Image

Re: PlayStation VR

401
Ik weet niet... maar zo zou ik het nooit open doen. Ik zou al met veel CE's een probleem gehad hebben :O

Ofwel laat ik dan die binnenste doos erin zitten als het kan, of ik zet de doos tussen mijn voeten zodat ik de buitenste doos kan klemmen terwijl ik de binnenste doos er langzaam uittrek tegen dat vacuum in.
En als dat niet lukt dan is het 'Help is ff' naar iemand anders :lol:
Image

Re: PlayStation VR

402
Kolm wrote: 11 Feb 2023 11:50 Ik weet niet... maar zo zou ik het nooit open doen. Ik zou al met veel CE's een probleem gehad hebben :O

Ofwel laat ik dan die binnenste doos erin zitten als het kan, of ik zet de doos tussen mijn voeten zodat ik de buitenste doos kan klemmen terwijl ik de binnenste doos er langzaam uittrek tegen dat vacuum in.
En als dat niet lukt dan is het 'Help is ff' naar iemand anders :lol:
Ben ik toch niet de enige die dat zo doet :lol:
Image

Re: PlayStation VR

404
Na die mail van Sony dacht in om toch eens de betaal methoden te dubbel checken in mijn account. Bleek mijn oude net vervallen visa kaart er nog in te staan. Gelukkig dat ik keek, want stel je voor dat ik het daardoor niet zou ontvangen :dizzy:

Ik heb maar meteen een nieuwe MasterCard en Visa kaart als back up toegevoegd :lol:
Image

Re: PlayStation VR

405
gamerke1992 wrote: 12 Feb 2023 14:37 Na die mail van Sony dacht in om toch eens de betaal methoden te dubbel checken in mijn account. Bleek mijn oude net vervallen visa kaart er nog in te staan. Gelukkig dat ik keek, want stel je voor dat ik het daardoor niet zou ontvangen :dizzy:

Ik heb maar meteen een nieuwe MasterCard en Visa kaart als back up toegevoegd :lol:
Kijk wel even of die echt gekoppeld is aan die bestelling, gekoppeld aan account is niet voldoende. Bij bestellen moest je iets kiezen en ik weet dat ik mijn debit visa kaart die aan account was gekoppeld, niet werkte en dat paypal toen ook niet werkte.
Image