Heeft een tijdje geduurd maar de eerste van 2023 is binnen
Moderator: Leaderboard Group

Héél leuke game. Voor €17 binnengehaald bij laatste Sales en echt zijn geld waard.

En al zeker voor die prijs!Sanity penguin wrote: 11 Feb 2023 14:08Héél leuke game. Voor €17 binnengehaald bij laatste Sales en echt zijn geld waard.
Volgens de Powerpyx guide was er aanvankelijk inderdaad een glitch om na de normale playthrough makkelijk de master spirit moeilijkheidsgraads te voltooien.gamerke1992 wrote: 14 Feb 2023 13:13En al zeker voor die prijs!Sanity penguin wrote: 11 Feb 2023 14:08Héél leuke game. Voor €17 binnengehaald bij laatste Sales en echt zijn geld waard.
Was die game niet gepatched waardoor de platinum veel moeilijker was geworden om te behalen?
Nice, goed gedaan!Sanity penguin wrote: 14 Feb 2023 15:10Volgens de Powerpyx guide was er aanvankelijk inderdaad een glitch om na de normale playthrough makkelijk de master spirit moeilijkheidsgraads te voltooien.gamerke1992 wrote: 14 Feb 2023 13:13En al zeker voor die prijs!Sanity penguin wrote: 11 Feb 2023 14:08Héél leuke game. Voor €17 binnengehaald bij laatste Sales en echt zijn geld waard.
Was die game niet gepatched waardoor de platinum veel moeilijker was geworden om te behalen?
Die hebben ze blijkbaar gepatched. Maar intussen hebben ze ook wel een new game + toegevoegd aan het spel zodat je wel al je skills kan meenemen naar een nieuwe game. Blijft wel pittig maar is doenbaar. Ik had ook wel gezorgd dat ik alle Rot (kleine mannetjes) verzameld had zodat ik altijd special attacks ter beschikking had. Die helpen wel.

Ik heb mij ook altijd rot geamuseerd met R&C. Zeer toegankelijke games met een vermakelijke dubbele bodem qua humor. Ook de gameplay heb ik altijd leuk gevonden.paveman wrote: 20 Feb 2023 09:08 Altijd jammer als ik dit soort dingen lees: R&C heeft me nooit kunnen bekoren, heb het vaker geprobeerd, maar ondanks dat het genres mixt die ik best kan smaken (platform en shooter) is het compleet niets voor mij. Als ik je dan zo enthousiast lees hierover kriebelt het alsnog in de wetenschap dat ik zeer waarschijnlijk alsnog weer na een half uur zal afhaken....
Het voordeel is dat deze games niet al te lang zijn zoals bijvoorbeeld een RPG ofzo. Je kan gerust de game oppakken en in deeltjes spelen. Er zijn wel paar zaken die als je platinum wilt, je niet omheen kan, zoals collectibles oppikken (beertjes) en een stuk waarbij je arena-gevechten moet aangaan tot je in de gouden categorie geraakt. Je kan dit ook niet naast je neer leggen aangezien er hier ook een collectible in zit (spybot).paveman wrote: 20 Feb 2023 09:08 Altijd jammer als ik dit soort dingen lees: R&C heeft me nooit kunnen bekoren, heb het vaker geprobeerd, maar ondanks dat het genres mixt die ik best kan smaken (platform en shooter) is het compleet niets voor mij. Als ik je dan zo enthousiast lees hierover kriebelt het alsnog in de wetenschap dat ik zeer waarschijnlijk alsnog weer na een half uur zal afhaken....
Precies op de gameplay haak ik af, een beetje in combinatie met de setting, denk ik ook, ik weet het niet precies. Kan er nog altijd de vinger niet op leggen waarom ik de games die ik geprobeerd heb (R&C op de PS4 als laatste volgens mij) een echte grind vond om simpelweg maar de kans te geven...Sanity penguin wrote: 20 Feb 2023 09:41Ik heb mij ook altijd rot geamuseerd met R&C. Zeer toegankelijke games met een vermakelijke dubbele bodem qua humor. Ook de gameplay heb ik altijd leuk gevonden.paveman wrote: 20 Feb 2023 09:08 Altijd jammer als ik dit soort dingen lees: R&C heeft me nooit kunnen bekoren, heb het vaker geprobeerd, maar ondanks dat het genres mixt die ik best kan smaken (platform en shooter) is het compleet niets voor mij. Als ik je dan zo enthousiast lees hierover kriebelt het alsnog in de wetenschap dat ik zeer waarschijnlijk alsnog weer na een half uur zal afhaken....
Return to “PlayStation Network Gaming”