Ik heb deze mail ontvangen:
PlayStation | Je PlayStation VR2-pre-order komt eraan!
Bedankt voor je pre-order bij PlayStation. We wilden je eraan herinneren dat je PS VR2-headset bezorgd wordt tussen 22 februari en 28 februari 2023.
Let op: als je ook een pre-order hebt geplaatst voor een oplaadstation voor PS2 VR Sense-controller, ontvang je dit mogelijk eerder dan je PS VR2-headset.
Meer informatie over VR2-pre-orders vind je in de veelgestelde vragen
Klik hier om je bestelling te bekijken
Bedankt
PlayStation
Re: PlayStation VR
438Releasedag is 22ste
Ik kreeg die mail gisteren ook. Terwijl ik op budgetgaming lees dat veel al een t&t hebben gekregen van de headset. De charger nog niet.
Dus toen ik day mailtje van Sony kreeg dacht ik ook dat het de t&t was, maar helaas
Ik kreeg die mail gisteren ook. Terwijl ik op budgetgaming lees dat veel al een t&t hebben gekregen van de headset. De charger nog niet.
Dus toen ik day mailtje van Sony kreeg dacht ik ook dat het de t&t was, maar helaas
439Ik heb nu een bevestiging dat de charging dock is verzonden.
Een vriend van mij heeft net een T&T ontvangen van de headset zelf.
Een vriend van mij heeft net een T&T ontvangen van de headset zelf.
441Mijn headset is ook verzonden.
Voorspelde levering: 22 februari maar als ik op verdere informatie klik staat er 23 februari
Voorspelde levering: 22 februari maar als ik op verdere informatie klik staat er 23 februari
444Zo slecht
Had er dan een Doom VR spel bij gedaan ofzo.
Dat kleurrijke horizon past echt niet bij Ozzy.
Of doe een Kpop band bij Horizon ofzo.
445Als je naar meer info gaat en echt op de site van ups komt staat er bij mij dat de bezorgtijd/dag nog niet bekend is.gamerke1992 wrote: 21 Feb 2023 10:54 Nu heb ik ook een T&T voor de headset met voorspelde levering op 22 februari
Het pakketje is ook nog niet bij ups. Daar moet het dus nog eerst heen.
446Als je Swordsman VR al hebt is het een gratis upgrade zolang je die claimed binnen 3 maand. Daarna moet je er voor betalen.
447Meteen gekocht. Het kost maar 16,99 euro. Geen idee hoeveel goedkoper het al heeft gestaan.
448Mijn pakketjes zijn nog steeds niet bij ups helaas.
Er zijn demo's beschikbaar in de store:
Horizon
Star Wars
Puzzling Places
Song in the Smoke
Resident Evil Village
Cosmonius High
En voor via aan conditie wil werken:
Les Mills Bodycombat (€29,99) kan alleen geen psvr2 trailer vinden
Er zijn demo's beschikbaar in de store:
Horizon
Star Wars
Puzzling Places
Song in the Smoke
Resident Evil Village
Cosmonius High
En voor via aan conditie wil werken:
Les Mills Bodycombat (€29,99) kan alleen geen psvr2 trailer vinden
450Ik las op Reddit dat het bij mensen geleverd is zonder dat het bij UPS ooit van status is veranderd.