Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10968
paveman wrote: 13 Mar 2023 14:08 Mee eens Sora! Alhoewel het niet eens zozeer de game is, maar wel de trophies die ze er aan koppelen. Sowieso mp trophies... :(
De hele game is online net zoals bv World of Warcraft dus ja... beetje lastig om dan offline trophies toe te voegen :P

Maar ik ga waarschijnlijk level 100 sneller halen dan die auto-axe waar ik 1000 stamps voor nodig heb aan maximum 10 of 8 stamps per run. En dat is dan nog als je alle objectives doet en je kan zelf maar 1 keer per dag team leader zijn voor de volle 10. Ik heb er nu 45 :L:
Image

10970
Dat laatste van die 1000 stamps voor dat wapen wist ik niet toen ik de game begon :lol:

En mensen die tijdens dat season speelden konden bij level 15 van het season al dat wapen unlocken.
Om een idee te geven: Ik ben nu level 35 in het huidige seizoen dat begin deze maand begon.
Het was dus heel makkelijk omdat te unlocken maar nu heb je er minstens weken voor nodig tot zelfs maanden als je niemand kan vinden.

Heb het voorlopig nog niet solo geprobeerd maar wel al paar keer een randoms gejoined. Gisteren eentje die echt alles wist liggen, van de 15-20 dingen die we moesten oprapen heb ik er 2 of 3 voor hem kunnen vinden en het is een behoorlijk doolhof :dizzy:
Image

10973
Mr.Wolf wrote: 13 Mar 2023 19:13 Typisch weer Bethesda... Heb het ook voorgehad ooit bij Doom op de ps4 waarbij je alles moest verzamelen qua collectibles, maar ook die trophy glitchte bij mij waardoor ik alles had gevonden maar niks kreeg van trophy. Dan is de goesting toch ook helemaal voorbij hoor...
Ze staan er om bekend idd... Maar die bug in doom is gedocumenteerd in trophy guides en dat kan je voorkomen als je er vanaf weet.

Hier ben je overgelaten aan de goden van de servers en de verbinding. Je kan niet eens een eerdere save laden om het nog is te proberen.
Ik wist voor Fallout wel dat je niet mocht doodgaan op het moment van je level up maar dat was voor zover ik weet niet aan de orde. Op mijn scherm van de freeze had ik nog full health en ik stond ook bewust een stukje buiten de echte actie.
Image

10976
met0t0 wrote: 19 Mar 2023 12:11 Wow dat is pas irritant, Kolm! Al die tijd in iets steken en dan opnieuw moeten beginnen, ik zou het toch niet zien zitten :goaway:

--- Nog altijd bijna nooit thuis, veel te lange werkdagen... Ik hoop dat er snel beterschap in komt
+++ Star Wars Bad Batch seizoen 2 is leuker dan ik verwacht had :)
Dat hoop ik ook voor je hoewel je daar zelf ook vaak iets in te beslissen hebt. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

10977
Sora_Lizard wrote: 19 Mar 2023 12:14
met0t0 wrote: 19 Mar 2023 12:11 Wow dat is pas irritant, Kolm! Al die tijd in iets steken en dan opnieuw moeten beginnen, ik zou het toch niet zien zitten :goaway:

--- Nog altijd bijna nooit thuis, veel te lange werkdagen... Ik hoop dat er snel beterschap in komt
+++ Star Wars Bad Batch seizoen 2 is leuker dan ik verwacht had :)
Dat hoop ik ook voor je hoewel je daar zelf ook vaak iets in te beslissen hebt. ;)
Da's waar, maar mijn job blijft leuk, het probleem is eerder dat we met te weinig collega's zijn voorlopig (vaderschapsverlof, recent gepensioneerde, zieken, ...). Dat tijdelijk opvangen lukt en daarvoor krijg ik ook wel de nodige erkenning, maar het begint na een maand wel wat door te wegen :moe:

10979
+++ Gisteren Battlekart gedaan, was super leuk :D Eigenlijk racen met elektrische karts maar alles is op de grond geprojecteerd en daardoor is er buiten racen ook de optie om bv. Rocket League (zonder salto's, helaas ;)) te spelen of Snake. Wel nogal duur, maar dat is gewoon karten ook
+++ Vandaag verder met Star Wars: The Bad Batch seizoen 2, woensdag seizoensfinale
--- Zomeruur, dat wordt weer een tijdje ontregeld zijn

10980
met0t0 wrote: 26 Mar 2023 11:57 +++ Gisteren Battlekart gedaan, was super leuk :D Eigenlijk racen met elektrische karts maar alles is op de grond geprojecteerd en daardoor is er buiten racen ook de optie om bv. Rocket League (zonder salto's, helaas ;)) te spelen of Snake. Wel nogal duur, maar dat is gewoon karten ook
+++ Vandaag verder met Star Wars: The Bad Batch seizoen 2, woensdag seizoensfinale
--- Zomeruur, dat wordt weer een tijdje ontregeld zijn
- - - Precies, ze hebben weer een uur van ons gestolen. :angry:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu