Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10966- - - Mensen die zulke games ontwerpen zouden voor eeuwig moeten branden.
De hele game is online net zoals bv World of Warcraft dus ja... beetje lastig om dan offline trophies toe te voegenpaveman wrote: 13 Mar 2023 14:08 Mee eens Sora! Alhoewel het niet eens zozeer de game is, maar wel de trophies die ze er aan koppelen. Sowieso mp trophies...
Ze staan er om bekend idd... Maar die bug in doom is gedocumenteerd in trophy guides en dat kan je voorkomen als je er vanaf weet.Mr.Wolf wrote: 13 Mar 2023 19:13 Typisch weer Bethesda... Heb het ook voorgehad ooit bij Doom op de ps4 waarbij je alles moest verzamelen qua collectibles, maar ook die trophy glitchte bij mij waardoor ik alles had gevonden maar niks kreeg van trophy. Dan is de goesting toch ook helemaal voorbij hoor...
Dat hoop ik ook voor je hoewel je daar zelf ook vaak iets in te beslissen hebt.met0t0 wrote: 19 Mar 2023 12:11 Wow dat is pas irritant, Kolm! Al die tijd in iets steken en dan opnieuw moeten beginnen, ik zou het toch niet zien zitten
--- Nog altijd bijna nooit thuis, veel te lange werkdagen... Ik hoop dat er snel beterschap in komt
+++ Star Wars Bad Batch seizoen 2 is leuker dan ik verwacht had
Da's waar, maar mijn job blijft leuk, het probleem is eerder dat we met te weinig collega's zijn voorlopig (vaderschapsverlof, recent gepensioneerde, zieken, ...). Dat tijdelijk opvangen lukt en daarvoor krijg ik ook wel de nodige erkenning, maar het begint na een maand wel wat door te wegenSora_Lizard wrote: 19 Mar 2023 12:14Dat hoop ik ook voor je hoewel je daar zelf ook vaak iets in te beslissen hebt.met0t0 wrote: 19 Mar 2023 12:11 Wow dat is pas irritant, Kolm! Al die tijd in iets steken en dan opnieuw moeten beginnen, ik zou het toch niet zien zitten
--- Nog altijd bijna nooit thuis, veel te lange werkdagen... Ik hoop dat er snel beterschap in komt
+++ Star Wars Bad Batch seizoen 2 is leuker dan ik verwacht had
- - - Precies, ze hebben weer een uur van ons gestolen.met0t0 wrote: 26 Mar 2023 11:57 +++ Gisteren Battlekart gedaan, was super leuk Eigenlijk racen met elektrische karts maar alles is op de grond geprojecteerd en daardoor is er buiten racen ook de optie om bv. Rocket League (zonder salto's, helaas ) te spelen of Snake. Wel nogal duur, maar dat is gewoon karten ook
+++ Vandaag verder met Star Wars: The Bad Batch seizoen 2, woensdag seizoensfinale
--- Zomeruur, dat wordt weer een tijdje ontregeld zijn