Ruimbagage probeer ik altijd te vermijden. Je zit vaak al snel weer een half uur op je tas te wachten bij dir bagageband. Enkel handbagage is some helaas wel lastig. Vaak lukt het met vluchten die 10/12kg handbagage prima vinden. Maar laatst had ik een waar 7kg handbagage was toegestaan en moest mijn tas het ruim in. Gelukkig had ik in die tas nog een tas zitten om mijn laptop en geld in te stoppen en mee te nemen als ruimbagage.gamerke1992 wrote: 19 Mar 2023 16:55 Sinds ik naar iphone ben overgestapt in september ben ik zo tevreden van hoe alles samen werkt dat ik nu ook airtags heb besteld. Ik ben heel vaak in het buitenland voor mijn werk en ik ga in mijn handbagage en ruimbagage een airtag steken, zodat ik deze altijd kan volgen.
Het niet weten waar deze zijn geeft mij altijd wel onnodige stress. Zo heb ik onlangs in Madrid zelfs totaal onaangekondigd mijn handbagage moeten afgeven omdat er geen ruimte meer was op het vliegtuig. Aangezien daar elektronica enzo instak vond ik dat echt niet leuk. Het ergste is dan dat het slot van mijn handbagage stuk was omdat ze er mee gegooid hadden en dat hebben ze na vele telefoontjes en emails nooit willen vergoeden.
Misschien wel een dure investering voor 100 euro, maar ik hoop dat dit mijn stress wat weg haalt en wie weet als ik ooit echt iets kwijt geraak dat ik het zo kan terugvinden. Dan is het snel terug verdiend.
Uiteindelijk was het grote bullshit want er was nog genoeg ruimte voor mijn tas als handbagage. Mja, bureacratische regels.
T is ook bullshit dat ik net zo veel voor een vliegticket moet betalen als iemand van 150kg.