Re: Final Fantasy XVI
47Ik scroll veel verder om niet teveel te spoilen, want ze laten wel veel zien al, maar ik moet toch terugkomen op mijn mening. Dat het er wat donker uitzag, want dat is toch niet zo.
48Het ziet er wat lichter uit omdat vandaag de zomertijd is ingegaan
Maar ziet er verdomd goed uit. Ik heb ook alleen fragmenten gekeken. Ik zie het wel over 3 maanden
Maar ziet er verdomd goed uit. Ik heb ook alleen fragmenten gekeken. Ik zie het wel over 3 maanden
49Ook al ben ik niet zo'n fan van FF, die gameplay ziet er wel zeer goed uit en de omgevingen prachtig
Veel plezier ermee binnenkort
Veel plezier ermee binnenkort
50Doet mij goed om te zien ookzenmaster wrote: 26 Mar 2023 11:24 Ik scroll veel verder om niet teveel te spoilen, want ze laten wel veel zien al, maar ik moet toch terugkomen op mijn mening. Dat het er wat donker uitzag, want dat is toch niet zo.
52Ik pof hem even hier neer:
Final Fantasy Pixel remaster komt uit op 19 april:
54Ik ben niet helemaal overtuigd Denk dat het eerder persoonlijk de setting is die me minder aanspreekt ofzo bij deze game. De 15 had deze hele roadtrip vibe, maar ik ga hem sowieso ooit zeker proberen, want die laatste gevechten tussen die goden/monsters zagen er wel echt cool uit :o
55Het verandert ook mijn mening niet t.o.v. de game. Maar sta er net zo in: zal 'm uiteindelijk wel proberen, al is het maar om mijn eigen ongelijk te bewijzen
56Bleh, ik zag een foto van de fysieke PS4 versie en nu blijkt dat dat weer een exclusief limited Square Enix store ding was dat nu dus bij scalpers ligtMarty wrote: 06 Apr 2023 19:53 Ik pof hem even hier neer:
58Kak zeg. Ik kwam toevallig net deze tegen bij Nedgame. €150 voor de Switch versie.
59Square heeft veel vertrouwen in de kwaliteit van de game want ze zeggen dat er geen day 1 patch komt. En er zal ook geen dlc komen. Dus je hebt meteen de complete game in huis.
60Demo al gespeeld Marty?
Ik een klein stukje, nog te weinig om er iets over te kunnen zeggen
Ik een klein stukje, nog te weinig om er iets over te kunnen zeggen