Re: Quick News Topic

2296
Ergens vind ik het ook jammer dat E3 er niet meer is. Ik ben niet zo gigantisch veel meer bezig met games in mijn dagelijkse leven en dan vond ik het heel handig om alles in een paar persconferenties te zien en uit te kijken naar fantastische nieuwe games. Nu wordt alles zo snel tussendoor aangekondigd op eigen events dat ik het gevoel heb dat er ofwel geen nieuwe games meer uitkomen of dat ik alles mis :silly:

Re: Quick News Topic

2297
Mr.Wolf wrote: 26 Feb 2023 14:12


Nieuwe gameplay van Suicide Squad: Kill The Justice League...
Zucht, dit ziet er echt wel erg slecht uit... Ik begrijp niet goed dat deze game komt van de devs die ons de sublieme Arkham reeks hebben gegeven. Ik had wel ergens interesse in deze game, maar da's dan nu ook volledig weg. Ik denk zelfs dat dit ook een flop gaat worden voor Rocksteady als ik de reacties online lees...
Game is nu ook uitgesteld naar 02-02-2024
Image

Re: Quick News Topic

2304
Kolm wrote: 09 May 2023 22:41 Gerucht is ook dat Sony eind deze maand een grote/belangrijke showcase heeft met wat de PS5 vanaf nu zou brengen.... Mogelijk de aankondiging van een PS5 Pro of PS5 slim.
Eindelijk, want na Spiderman dit jaar is het een beetje gissen naar wat er juist allemaal nog uitkomt...
Image

Re: Quick News Topic

2306
zenmaster wrote: 09 May 2023 21:29 Zoveelste gerucht. Ik spring er niet meer voor recht. Eerst zien, dan geloven. En dan nog. Zonder Kojima... 🤔
Een remake zou nog wel moeten kunnen zonder Kojima. Als je ziet wat bijvoorbeeld Bluepoint voor elkaar heeft gekregen bij sommige games, zonder directe inbreng van de oorspronkelijke makers... Ik zou m wel zien zitten iig!
Image

Re: Quick News Topic

2307
paveman wrote: 11 May 2023 08:38
zenmaster wrote: 09 May 2023 21:29 Zoveelste gerucht. Ik spring er niet meer voor recht. Eerst zien, dan geloven. En dan nog. Zonder Kojima... 🤔
Een remake zou nog wel moeten kunnen zonder Kojima. Als je ziet wat bijvoorbeeld Bluepoint voor elkaar heeft gekregen bij sommige games, zonder directe inbreng van de oorspronkelijke makers... Ik zou m wel zien zitten iig!
Als het puur een remaster is en ze alles behouden van het verhaal, dan zeker ik ook. 🙂 Eindelijk nog eens een game met Codec conversatie, dat miste ik de laatste 15 jaar toch. 😅
We zullen het zien 25 mei (wordt gezegd).
Image

Re: Quick News Topic

2309
Ugh. Hogwarts Legacy voor Switch is uitgesteld naar november. 🙄 Is wel héél lang na Playstation...
Had mijn neefje zijn verjaardagscadeau moeten worden. Zal eerder iets voor Kerstmis zijn nu.
Image
cron