Ik kwam ergens een afbeelding tegen van de laatste 8 EA games en 2 die nog gaan uitkomen met de vraag: Gaan die laatste 2 wel op release werken. Want de laatste 8 waren kapot/onspeelbaar op release
476 en level 80! Een paar dagen geen expeditions gedaan omdat ik de focus had op mijn 2de char naar 100 brengen.
Vandaag log ik in op mijn main char voor het dagelijks ritueel van treasure notes in te wisselen voor gold bullion. Je kan max 40 van die notes inwisselen per dag en ik was dat een tijdje uit het oog verloren waardoor ik er 200 had.
Toen zag ik dat er een expeditions team was en ik dacht: Ach, laat ik eentje meedoen.
Uiteindelijk 5 perfecte expeditions op rij gedaan waarbij ik zelf 2 keer leader was. Goed voor 44 stamps!
En dat allemaal zonder met elkaar te kunnen spreken op wat emotes na en vooral: daarmee het team leadership kunnen opvragen om dan te kunnen starten.
Daarna viel het team uit elkaar maar kon ik nog een ander expeditions team joinen. Helaas crashte de leider en toen hij terug was crashte hij nog een keer. Uiteindelijk maar opgegeven wegens te laat...
Met wat geluk ben ik deze week klaar en dan hoef ik enkel te wachten tot de update in juni waarbij de auto axe van 1000 naar 500 stamps gaat