Re: Je laatste aankoop (geen games)
1939Veel te moeilijk, gaat je nooit lukken!
Ik heb gister ook nog mijn ogen uitgekeken in de Lego winkel. Wat een creativiteit van de mensen die bij dat bedrijf werken.
1940Altijd prachtig die lego, maar ook altijd zo duur Ik heb altijd gezegd dat als ik ga werken en ik heb mijn eerste loon ontvangen, dat ik mezelf een mooie doos ga uitzoeken in de lego winkel
1941Dat is een mooie belofte en het kan zeker geen kwaad om jezelf te 'kietelen'. Een ander doet het niet voor je. Laat je ons weten welke fantastische doos je hebt aangeschaft?Mr.Wolf wrote: 04 May 2023 09:02 Altijd prachtig die lego, maar ook altijd zo duur Ik heb altijd gezegd dat als ik ga werken en ik heb mijn eerste loon ontvangen, dat ik mezelf een mooie doos ga uitzoeken in de lego winkel
1942Mijn iPad van 6 jaar oud is stilletjes aan wat traag aan het worden en ook de batterij heeft betere tijden gekend. Wel straf na 6 jaar hoe goed die gewerkt heeft.
Daarom heb ik nu een iPad Air 5de generatie besteld. Prijs kwaliteit denk ik hier veel aan te hebben. Ik kan weer verder voor de volgende 6 jaar
Daarom heb ik nu een iPad Air 5de generatie besteld. Prijs kwaliteit denk ik hier veel aan te hebben. Ik kan weer verder voor de volgende 6 jaar
1943Gisteren de delorean binnen gekregen. Was van 184 naar 159 dus meteen besteld.
Zie ik vandaag dat ie nog maar €139 is dus klanten service gesproken en heb een €20 tegoed bon gekregen. Scheelt weer terugsturen en op nieuw bestellen
Dus ik kan weer bouwen
Zie ik vandaag dat ie nog maar €139 is dus klanten service gesproken en heb een €20 tegoed bon gekregen. Scheelt weer terugsturen en op nieuw bestellen
Dus ik kan weer bouwen
1944Gelukje. Voor mij nog wat duur, maar weet niet hoe groot die is. En je kan niet Marty heten en geen DeLorean kopen.
1946Dat is een mooie doos Marty!Marty wrote: 11 May 2023 15:02 Gisteren de delorean binnen gekregen. Was van 184 naar 159 dus meteen besteld.
Dus ik kan weer bouwen
Overigens is deze nu uitverkocht bij Bol. Je was net op tijd. Wel nog bij Lego zelf te verkrijgen voor . . . 200!!!!
Haha, het minifiguurtje van de professor is hilarisch!
1947Het was dat ik dat artikel nog op mijn verlanglijstje had staan anders had ik het niet eens gezien dat ie met €20 gezakt was
1949Ik vind het nog steeds leuk dat er nog zo veel mensen zijn die met kinder speelgoed spelen. Net als ik overigens.
1950Staat 18+ op de dozen. Is voor iedereen die 18+ is.Sora_Lizard wrote: 03 Jun 2023 16:34 Ik vind het nog steeds leuk dat er nog zo veel mensen zijn die met kinder speelgoed spelen. Net als ik overigens.
Maar iedereen moet gewoon dingen doen wat ie leuk vind om te doen
Heb zelf nog een lego set gezien maar met €275 te duur voor mij: