Re: Quick News Topic

2313
Sinds lang dat ik nog eens uitkijk naar een showcase!

En kwestie E3 => E3 was pre corona al niet vet meer (waarbij meeste ontwikkelaars al niet meer kwamen) en is tijdens corona helemaal overbodig geworden dankzij de showcases bijvoorbeeld van Sony. E3 is hedendaags niet meer relevant. Ontwikkelaars kunnen hun games tegenwoordig volledig digitaal tot in de huiskamer van mogelijke consumenten brengen zonder een logistieke verhuis naar een grote hal.
Vroeger keek ik ook wel uit naar E3, vooral om het verslag ervan te lezen in het Playstation magazine! :cool:
Image

Re: Quick News Topic

2314
Ubisoft gaat vanaf 1 januari 2024 de 20% kortingscode die je voor 100 punten kon kopen, niet meer accepteren voor pre-orders en games die minder dan 90 dagen uit zijn. Die punten kon je krijgen door ingame dingen te doen in Ubisoft games of door dingen in de Ubistore te kopen.

Enkele jaren hadden ze al aangepast dat die punten nog maar 2 jaar geldig zijn waardoor ik al snel van 3-4000 naar 2-300 ging.
En ik gebruikte het vooral bij pre-orders van collector editions waardoor die een heel stuk goedkoper werden dan in andere winkels, zelfs als een standard/gold edition in de basis duurder was bij Ubisoft.

Maar blijkbaar heeft Ubisoft bedacht dat ze daar toch iets teveel geld mee mislopen. Ik voorzie dat veel mensen nu toch bij de gewone winkel weer gaan pre-orderen want die zijn vaak toch iets goedkoper.
Dear ...,
We would like to inform you that as we standardize the experience for our players around the world, we are updating the existing terms and conditions of the Ubisoft Store Loyalty Units Program (https://www.ubisoft.com/help/article/000064199). The updated terms and conditions are going into effect on 1 January 2024.

Starting 1 January 2024, the Ubisoft Store Loyalty Units Program [20% off your cart when you exchange 100 Units] will no longer be applicable on pre-orders and new games released for less than 90 days. You will still be able to continue to enjoy the coupon on our entire catalogue of games released past the 90-day release window, including the highest active discounts on games available at the Ubisoft Store (1 coupon applicable per order).

However, until 31 December 2023, you will still be able to apply your discount on all available pre-order and new releases on the Ubisoft Store.

Rest assured that the changes to the Store coupon won’t impact Ubisoft Connect’s Loyalty Program where you can continue to enjoy these benefits with your Units:

1. Exclusive in-game content and rewards such as:

· Legendary weapons
· Character skins
· Emotes
· Consumables, and more

2. 20% off Ubisoft Store Coupon Code when you exchange 100 Units.

We appreciate your understanding and your continued support. We look forward to providing you with more exciting gaming experiences!

For more information on the program, please visit https://www.ubisoft.com/help/article/000064199.
Image

Re: Quick News Topic

2316
Lijkt me dat ze in dit geval zichzelf ook wel een beetje benadelen. Enkel voor exclusieve CE's en figurines zal het dan enkel bij hen te doen zijn. Maar voor games of een gold edition, zie ik veel mensen toch naar andere winkels trekken als ze het op release willen. Doorgaans waren die andere winkels toch iets goedkoper, enkel door die 20% korting was het bij hen nog goedkoper.

En wat bij henzelf gekocht werd, is de winst 100% voor hen, bij andere winkels niet want daar zit nog een andere partij tussen die ook wat winst wil...
Image

Re: Quick News Topic

2319
Een boel games in de showcase:
5/10 niet heel interessant in totaal.

- Fairgames
Matige agents of mayhem saints row mix

- Jim Ryan
Heeft kleinere teleprompter nodig, ik zie m lezen

- Helldivers 2
Boring alien shooter

- Immortals of aveum
Saaai generiek

- Ghostrunner 2
Eerste game vond ik matig, dusja

- Phantom blade ✅
Souls of tsushima. Oke oke cool.

- Journey 2? ✅
Altijd goede games. Lekker!

- Talos 2
Ik vind t concept er cool uit zien

- Neva (buying this)
Vossengame, met grijze afro vrouw. Meh.

- cat quest
Waarom…

- Foamstars
Disco zeep gevecht game? Square enix heeft zijn beste tijd gehad

- The plucky square ✅
Voor kinderen maar ziet er leuk uit.

- Teardown ✅
Blokken explosie game. Origineel, kan leuk zijn.

- Metal gear solid snake eater ✅
Metal gear, altijd goed

- Towers of …. ✅
3rd person building game met zelda vibes, kan cool zijn!

- Final fantasy 16
Rare japanse final fantasy ridder en monster game. Vaag verhaal.

- Alan wake 2 ✅
Murder mystery horror cool

- assassin’s creed mirage
Matige graphics, geen interessant verhaal

- Revenant hill
Kat game? Meh

- Granblue fantasy?
Meh japanse ouderwetse rpg

- Street Fighter
Het oude logo is vetter. En de graphics van de vorige game ook.

- Ultros ✅
2d lsd game, best mooi. Ik ben wel klaar voor een goeie 2d platform game.

- Tower of Fantasy
Robots en anime gevecht. Meh.

- dragons dogma 2 ✅
Leuk voor de fans

- Five nights at Freddy 2
Best cool, eerste game schijnt gaaf te zijn.

- resident evil vr ✅
Tering vet maar niet voor mij. Kan mijn hart niet aan. Laat pewdiepie maar spelen.

- Arizona sunshine 2 vr
Vette VR zombie killer?

- Crossfire sierra squad
Shooter, meh, generiek.

- Synapse vr
Oke vaag. On rails shooter denk ik.

- beat saber
Kennen we al

- Marathon ✅
Bungie dus dat kan wel wat worden. Hele vette art stijl zoals altijd van hun.

- Destiny the final shape
Die game heeft zijn beste tijd wel gehad.

- Concord
Zegt niks

- gran turismo trailer
Hadden we al gezien

- Project q
PS5 streamer? Vanuit het buitenland werkt dat niet. Ik heb t al geprobeerd. Ik koop liever de attachment voor mijn telefoon.

- Spider man 2 ✅
Ja cool

Re: Quick News Topic

2320
Veel wat ik al heb gezien en veel wat niks voor mij is. 🙂

Ik ben heel blij met gepolijste beelden van MGS3, maar weet nog niet wat ik ervan moet denken, beetje gemengde gevoelens. Ik wacht nog op gameplay beelden en info over of ze al dan niet het verhaal trouw blijven en dezelfde voice acting gebruiken. Ik ben nog altijd in kamp Hideo, na de breuk met Konami. Die op zijn beurt er zich geen hol van aantrekt en foto´s blijft posten van zijn eigen game en wat hij eet. 🤣 Hou van die mens.

Ohja, en MGS Vol 1 (1-3) is iets om naar uit de kijken, maar vooral dan dat misschien Vol 2 met MGS4 eraan komt.
Image

Re: Quick News Topic

2321
Ik vond het oprecht een rotslechte showcase :p Het overgrote deel waren obscure indies of kiddy games of van die live service games. Het voelde gewoon aan als een heel lange state of play. Ik denk niet dat als je deze showcase laat zien aan mensen dat ze echt warm worden om een ps5 aan te schaffen. Maar hey, we krijgen wel het supercoole foamstars waarbij we elkaar kunnen bekladderen met zeep. Dan neem ik liever in real life zelf een douche dan dit te moeten spelen. Ook benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer ze een rechtzaak aan hun been hebben van Nintendo vanwege Splatoon. Soit, ik kan begrijpen dat je het ook goed vond vanwege de aankondiging van Metal Gear, maar die reeks heb ik nooit gespeeld dus ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden. Voor de rest waren het ook veel CGI trailers van games die mij niet veel zeggen en bleven de first party studio's van Sony verdacht stil. Ik had toch wel verwacht veel meer daarvan te weten te komen met wat ze nu allemaal bezig waren. Had op z'n minst toch Naughty Dog verwacht. Misschien ook wel Bend Studios en Sucker Punch.
Ook die nieuwe streaming handheld... Wie in godsnaam denkt dat dit een goed idee is? Ik zie niet superveel mensen dit kopen als het over de 100 euro kost.
De enige game waar ik warm van werd is Spiderman. Dit zag er oprecht interessant uit.
Image

Re: Quick News Topic

2322
Mr.Wolf wrote: 25 May 2023 08:59 Ook die nieuwe streaming handheld... Wie in godsnaam denkt dat dit een goed idee is? Ik zie niet superveel mensen dit kopen als het over de 100 euro kost.
Ik snap echt de business case van de Playstation Q niet, zeker in een wereld waar je een telefoon mount kan kopen voor minder dan 10 euro. En misschien is er zelfs iets vergelijkbaars voor tablets. En de meeste telefoons en tablets hebben tegenwoordig een OLED scherm dat vele malen beter is dan de 1080p LCD scherm op de Playstation Q.

Image


En als je het iets meer portable wilt hebben kan je de backbone kiezen voor 120 euro (wat ook al belachelijk duur is):

Image

Re: Quick News Topic

2324
Dat project Q gedoe snap ik ook niet goed? Dat is toch gedoemd om te falen? Misschien ben ik het alleen, maar ik zit echt niet te wachten om een streaming apparaat waarme - volgens mij - onderweg toch niks bent? Als ik PS5 games speel, doe ik het wel op TV :lol:. Remote play tot daar aan toe maar dat fix je dan toch via PC ofzo? Ik zie er het nut niet van in.
Image

Re: Quick News Topic

2325
Ik heb wel interesse in project q. Als het goed werkt, zie ik het mij wel gebruiken. Een grote voorwaarde is al zeker een snelle internet verbinding. Maar als ik dat heb kan ik dus misschien op business trips toch even gamen. Of wanneer mijn vriendin tv kijkt, ondertussen gamen.
Image