Re: Welke game speelde je het laatste uit?
1651Kan stiekem genoeg ook niet wachten op deeltje 3 haha! Ik hoop dan ook op misschien een kleine teaser op het einde van de show woensdag, maar ik verwacht het niet
Ik dacht dat Neil Druckmann een jaar geleden al had gezegd dat ze bezig waren met deeltje 3 of dat het grote deel van het verhaal toch al af was. Ik verwacht dan ook geen grote trailer, maar misschien eerder iets zoals ze jaren geleden gedaan hadden met god of war waarbij ze helemaal op het einde vooral enkel een logo lieten zien.zenmaster wrote: 22 May 2023 21:35 Het zou een mooi einde kunnen zijn, maar
Was er misschien al iets gelekt of hoop je er gewoon op? De game is wel nog maar 3 jaar uit.
NTGSruler wrote: 27 May 2023 08:23 Ik moet dringend verder doen met DLC van Just Cause 3 want het blijft weer liggen.
En misschien moet ik daarna maar eens TLOU II gaan doen. Stond op mijn to do lijst dit jaar en dan hoeven jullie geen spoiler tags meer te gebruiken
+1!!!!!Marty wrote: 27 May 2023 12:15NTGSruler wrote: 27 May 2023 08:23 Ik moet dringend verder doen met DLC van Just Cause 3 want het blijft weer liggen.
En misschien moet ik daarna maar eens TLOU II gaan doen. Stond op mijn to do lijst dit jaar en dan hoeven jullie geen spoiler tags meer te gebruiken
Heejj
Ik heb die game nog niet uitgespeeld
Deze lijkt me ook heel tof. Ooit een uurtje gespeeld op m'n laptop maar dat speelt voor mij niet zo leuk als op playstation. Zou ik ooit ook nog eens moeten doen!FGras wrote: 03 Jun 2023 10:27 Stardew Valley 8/10
Ik mis nog een paar collectables. Maar ik heb wel het idee dat ik vrijwel alles wel gedaan heb.
Het is vooral een heel erg rustgevende bouw game zoals een Minecraft. Je hebt dungeons die je kan ontdekken om op zoek te gaan naar unieke materialen. Je kan vrienden worden met dorpsbewoners om extra items in je mailbox te vergaren en unieke bouw recepten vrij te spelen. Er zit een (wat saaie) vis hengel minigame in. Met inkomsten gegenereerd uit je boerderij kan je het dorp helpen opbouwen. Voor je boerderij kan je zelf kiezen wat voor boerderij je wilt bouwen. Veehouderij, landbouw of een mix. Ik heb er geloof ik in totaal zo'n 160 uur in zitten.
Tot zo ver voor mij wel de game van het jaar al kwam ie een aantal jaar geleden uit.