Die reis in Afrika is een goed excuus om geen PS5 te kopen. Vermoed dat je aan die reis meer zult hebben
Jammer dat je natuurlijk nog weinig aan gamen toe komt.
Re: PlayStation 5
1744Dead Cells heeft een gratis ps5 upgrade als je de ps4 versie al hebt (geen idee of het ook werkt met de ps plus extra versie.
https://store.playstation.com/nl-nl/pro ... LLSPS5SIEE
https://store.playstation.com/nl-nl/pro ... LLSPS5SIEE
1746Ik blijf het een interessant idee vinden, al vraag ik mij toch af hoe handig draagbaar zoiets zou zijn. Ben benieuwd naar de prijs als het zover komt
1747Ik zie het graag eens in actie En het blijft jammer dat het enkel streaming is.
1748Ja da's ook mijn grootste probleem ermee. Het handigste aan de Vita was net dat hij overal speelbaar was.NTGSruler wrote: 22 Jul 2023 16:37 Ik zie het graag eens in actie En het blijft jammer dat het enkel streaming is.
1749Baldurs Gate 3 zou 17000 verschillende eindes hebben, 174 uur aan cutscenes. En tot nu toe alleen digitaal te verkrijgen.
Hopelijk geen trophy voor alle eindes
Oceanhorn 2 komt aankomende dinsdag uit voor playstation. Heb me prima vermaakt met deeltje 1
Hopelijk geen trophy voor alle eindes
Oceanhorn 2 komt aankomende dinsdag uit voor playstation. Heb me prima vermaakt met deeltje 1
1750Dat en het feit dat je er games kon "opslaan". Dat zal met deze niet kunnen. Vindt het toch een gemiste kans eerlijk gezegd.
17528 TB SSD installeren
En ps5 gaat 3d audio via Dolby Atmos ondersteunen voor oa soundbars
En ps5 gaat 3d audio via Dolby Atmos ondersteunen voor oa soundbars
1753Ik moest ook wel lachen bij deze:
Mute PS5 beep sound. You can now mute or adjust the volume of the PS5’s beep sound when turning it on or off, or putting it in rest mode.
Maar tegelijk denk ik dat zoveel mensen er blij mee gaan zijn... 'ge gaat nu toch niet gamen, ge moet de vuilzak nog buiten zetten, den afwas doen, ...'
Mute PS5 beep sound. You can now mute or adjust the volume of the PS5’s beep sound when turning it on or off, or putting it in rest mode.
Maar tegelijk denk ik dat zoveel mensen er blij mee gaan zijn... 'ge gaat nu toch niet gamen, ge moet de vuilzak nog buiten zetten, den afwas doen, ...'
1754herkenbaar, haha! Het piepke herkennen ze hier direct. Ik probeer nu al te hoesten ofzo tijdens het piepke.Kolm wrote: 31 Jul 2023 12:02 Maar tegelijk denk ik dat zoveel mensen er blij mee gaan zijn... 'ge gaat nu toch niet gamen, ge moet de vuilzak nog buiten zetten, den afwas doen, ...'
1755Ik hoop dat je het ook harder kan zetten. Even je punt maken tijdens een ruzie ofzo