NTGSruler wrote: 23 Aug 2023 20:01
Geen premium PS5 games streamen. Uiteraard wel games die op je PS5 staan.
Mijn insziens moet het mogelijk zijn "buitenshuis" te streamen. Alleen vraag ik mij dan af waar je dit gaat gebruiken. Bij iemand thuis? Lijkt mij nogal raar om bij iemand op bezoek te gaan om dan games te gaan streamen van je eigen console. Bovendien zal de WiFi verbinding zeker sterk genoeg moeten zijn.
Het toestel wordt trouwens echt in de markt gezet voor thuisgebruik. Voor diegene die de tv moeten delen met het gezin en op die manier toch kunnen gamen.
Ik dacht het in zijn geheel geen psplus premium games streamen is, dus ook de PS3 games niet.
Heeft mogelijk te maken met het extra verkeer dat dit geeft op je netwerk en dan is het niet meer haalbaar met 5-15Mbit.
Volgens mij is via premium PS5 games streamen naar je PS5 nog niet mogelijk maar ik kan me vergissen.
Technisch moet het buitenshuis mogelijk zijn maar dat zie ik niet vermeld worden, enkel binnenshuis. En ze kunnen wel blokkeren dat het enkel binnen het netwerk werkt.
Als het buitenshuis wel werkt, zou je ook gewoon een wifi hotspot op je telefoon kunnen opzetten. Doorgaans zijn de 4G snelheden op zich wel voldoende maar... de latency/lag kan dan wat vervelender worden omdat dit bij mobiel internet slechter is.