NTGSruler wrote: 28 Jul 2023 07:10
Trouwens even meegeven: vanaf 1 september zal de Dreams online niet meer ondersteund worden. Dit betekent dat er geen patches/fixes/toevoegingen aan de game worden gedaan.
Diegene die de game graag zouden willen spelen (platinum halen), is het misschien aan te raden hier niet te lang mee te wachten vooraleer er misschien problemen optreden met online servers.
Het is denk ik minder kritisch dan dat het lijkt.
Alle details:
https://docs.indreams.me/en/whats-happe ... ort-update
De server migratie is ondertussen al doorgevoerd. In september komt de laatste patch waardoor een paar dingen weggaan maar wat trophies betreft worden ze aangepast indien nodig. Natuurlijk gaat je progress van voor de patch voor het oude objective, niet doortellen voor het nieuwe objective, deze is dan reset.
Ook bepaalde ingame events die ze organiseren stoppen maar geloof niet dat dat voor trophies uitmaakte.
En een belangrijk lijntje redelijk naar onder al:
When will live service support end?
We will be releasing our last update (discounting critical bug fixes) for Dreams in September 2023.
We will still support the ability to play, create and share Dreams with others after September.
Dus als er echt problemen zouden zijn na de patch dan kijken ze er ook nog wel naar.
Ik weet dat ze toen met LBP2, LBPVita en LBP3 echt heel lang hebben geprobeerd om de problemen op te lossen na de ddos problemen veroorzaakt door users die niet blij waren. Maar omdat Sony geen patches meer toeliet op PS3/PSVita konden ze niet anders dan op die platformen de boel te sluiten. LBP3 op PS4 heeft een patch gekregen waardoor het daar wel online is kunnen blijven.
Dus ik heb er wel redelijk het vertrouwen in dat ze bij een serieus probleem wel gaan kijken