Ja, denk wel dat de korting daarom zo hoog is en dit dan te rechtvaardigen valt. Je hebt steeds een wettelijke garantie van twee jaar dus tv doet het normaal perfect dus geen idee of dit een impact heeft op het scherm zelf en/of de krassen zichtbaar zullen zijn tijdens het gamen.gamerke1992 wrote:Grote korting, maar als ik de foto's bekijk zijn het echt wel heel grote en diepe krassen.RoyVdW wrote:AANDACHT. Deze tv LG CX6 staat nu in de outlet store van Van den Borre voor amper €564 ipv €1099. Verschillende krassen op het scherm maar denk niet dat dat enig nadeel geeft aan het beeld op zich.met0t0 wrote:Het blijft een prachtige tv, ik heb ook nog getwijfeld om hem te kopen. Nu we net ons appartement gekocht hebben, vrees ik dat een nieuwe tv kopen wel nog even zal moeten wachten
Ach ja, binnen een jaartje zal er wel weer een andere mooie deal te vinden zijn
Twijfel zelf om op deze promo in te gaan en de Samsung Q70R die ik heb om te ruilen of verkopen op internet. Er is er zo maar 1 beschikbaar dus snel beslissen.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
EDIT: Prijs is al opnieuw gestegen naar €714 aangezien de normale promo is afgelopen en nu terug op €1249 staat. De outlet korting is onveranderd.
Het kan dus snel gaan en hem spotten op het juiste moment is nodig. Zo heb ik er een was-droogcombi gekocht voor €639 die kwam van €999 die in solden nieuw €849 stond.