Ah kijk. Blij dat ik er iemand mee gelukkig kon maken met de melding!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11117Zeker en vast niet. Maar ik merk bij mijzelf bijvoorbeeld dat er tijdens de werkweken toch wel een routine is met bepaalde momenten dat ik op het forum kom. Tijdens vakantie valt die routine weg en is het fijn om eens enkel met de vakantie bezig te zijn. En dan vergeet ik dus ook onbedoeld om naar het forum te surfen oepsSora_Lizard wrote: 29 Aug 2023 15:08Deze site is toch geen werk of verplichte kost? Behalve voor de community manager dan.
11119Hier net hetzelfde gamerke! Plus dat kinderen en partner ook gewoon aandacht vragen en verdienen. Hetzelfde geldt voor weekends bij mij: dan raak ik ook bijna nooit m'n laptop aan en zal ik hier ook veel minder snel aanwezig zijn...
11120-------- Stiekem wel heel erg jaloers op de release van Starfield... Ik blijf elke volle maan bidden tot Eldritch god Todd Howard dat deze ooit op een dag het levenslicht ziet op ps5
+++++ Nog een dikke 3 weken vakantie nu!
+++++ Nog een dikke 3 weken vakantie nu!
11121--- Zeer vermoeiende week achter de rug, hopelijk vandaag nog wat herstellen met een rustige zondag
+++ Gisteren nieuwe tafel + planken aan de muur + zetel(bed) voor de gamekamer. Die is nu ook zo goed als afgewerkt En nu nog tijd vinden om er terug te gaan zitten
+++ Gisteren nieuwe tafel + planken aan de muur + zetel(bed) voor de gamekamer. Die is nu ook zo goed als afgewerkt En nu nog tijd vinden om er terug te gaan zitten
11122---- Waarom kan het nu nooit eens fatsoenlijk weer zijn? Ofwel regent het gelijk zot ofwel is het meer dan 30°. Ik ben echt serieus aan het afzien...
11123You're not aloneMr.Wolf wrote: 09 Sep 2023 15:36 ---- Waarom kan het nu nooit eens fatsoenlijk weer zijn? Ofwel regent het gelijk zot ofwel is het meer dan 30°. Ik ben echt serieus aan het afzien...
Eén ding is zeker. Ik ga in de winter eens beginnen kijken om een airco te laten plaatsen voor volgende zomer.
11124Wij vorig jaar in september die knoop doorgehakt, ook om ermee te verwarmen (via zonnepanelen) en beste beslissing ooit.gamerke1992 wrote: 09 Sep 2023 15:46You're not aloneMr.Wolf wrote: 09 Sep 2023 15:36 ---- Waarom kan het nu nooit eens fatsoenlijk weer zijn? Ofwel regent het gelijk zot ofwel is het meer dan 30°. Ik ben echt serieus aan het afzien...
Eén ding is zeker. Ik ga in de winter eens beginnen kijken om een airco te laten plaatsen voor volgende zomer.
11125Staat bij ons ook als eerste op de planning. Is helemaal zo duur niet en inderdaad niet alleen koelen, maar ook verwarmen, dus alleen nog gas voor warm water nodig.Sanity penguin wrote: 09 Sep 2023 18:55Wij vorig jaar in september die knoop doorgehakt, ook om ermee te verwarmen (via zonnepanelen) en beste beslissing ooit.gamerke1992 wrote: 09 Sep 2023 15:46You're not aloneMr.Wolf wrote: 09 Sep 2023 15:36 ---- Waarom kan het nu nooit eens fatsoenlijk weer zijn? Ofwel regent het gelijk zot ofwel is het meer dan 30°. Ik ben echt serieus aan het afzien...
En ja, hier ook afzien. Als het koud is, sneeuw, hagel, regen ga je mij nooit horen klagen, maar elke dag 30° is erover. Alez, we mogen blij zijn dat we niet nog dichter bij de evenaar zitten.
11126Hahaha oh boy. Wat vind ik het toch leuk. Voor mijn part, beste zomer ooit wat we in de laatste jaren hebben gehad. En iedereen maar zagen dat het geen mooi weer is. Vandeweek collega op het werk die aan het zagen was dat het veels te warm was. Meneer zat in short en polo terwijl ik in mijn werktenue (lange broek en vest) zit tijdens de dag. Lachen doe ik daar mee. Ik kan goed tegen warm weer, maar voor mij hoeft het niet. Voor mijn part regent het alle dagen. Ben blij dat we stilletjes naar mijn favoriet seizoen gaan => de herfst
Het vallen van de bladeren, draagbare temperaturen, eens met een dekentje over mij gamen en beste van al: elk jaar een nieuwe CoD game in november!
Het vallen van de bladeren, draagbare temperaturen, eens met een dekentje over mij gamen en beste van al: elk jaar een nieuwe CoD game in november!
11127Mr.Wolf wrote: ---- Waarom kan het nu nooit eens fatsoenlijk weer zijn? Ofwel regent het gelijk zot ofwel is het meer dan 30°. Ik ben echt serieus aan het afzien...
Ik gun iedereen het zijne (of hare) maar ook voor mij is het te warm. Mijn longziekte maakt het nog een beetje lastiger en het ademen zelf is al een sport op zich.NTGSruler wrote: 09 Sep 2023 21:12 Hahaha oh boy. Wat vind ik het toch leuk. Voor mijn part, beste zomer ooit wat we in de laatste jaren hebben gehad. En iedereen maar zagen dat het geen mooi weer is. Vandeweek collega op het werk die aan het zagen was dat het veels te warm was. Meneer zat in short en polo terwijl ik in mijn werktenue (lange broek en vest) zit tijdens de dag. Lachen doe ik daar mee. Ik kan goed tegen warm weer, maar voor mij hoeft het niet. Voor mijn part regent het alle dagen. Ben blij dat we stilletjes naar mijn favoriet seizoen gaan => de herfst
Gelukkig is het allemaal niet zo erg als in Spanje of Italië en elders waar het tennisballen hagelt en meer dan 40°C wordt. Het is niet altijd makkelijk maar laten we onze "zegeningen" tellen zodat we genoeg water hebben en genieten van het feit dat het leven ons nog zoveel moois te bieden heeft.
11128Same hier! De herfst is ook altijd mijn favoriete tijd van het jaar geweest Leuke avondwandelingen doen doorheen het centrum hier wanneer alles verlicht is, onder dekentjes zitten, spooktober, uitkijken naar kerstmis...NTGSruler wrote: 09 Sep 2023 21:12 Hahaha oh boy. Wat vind ik het toch leuk. Voor mijn part, beste zomer ooit wat we in de laatste jaren hebben gehad. En iedereen maar zagen dat het geen mooi weer is. Vandeweek collega op het werk die aan het zagen was dat het veels te warm was. Meneer zat in short en polo terwijl ik in mijn werktenue (lange broek en vest) zit tijdens de dag. Lachen doe ik daar mee. Ik kan goed tegen warm weer, maar voor mij hoeft het niet. Voor mijn part regent het alle dagen. Ben blij dat we stilletjes naar mijn favoriet seizoen gaan => de herfst
Maar wanneer het warmer wordt dan 24 graden begin ik gewoon zo hard te zweten dat het niet meer schoon is. Ik ga graag dagelijks wandelen, maar da's gewoon onmogelijk momenteel voor mij
11129Mr.Wolf: ik ga 's ochtends vroeg. Deze morgen wandelingetje gedaan in het bos met onze hond. Voor hen ook meer aangenaam met dit weer.
@Sora: absoluut. Elk zijn voorkeur. Maar ik merk hoe ouder ik word, de lente en de zomer de seizoenen zijn waarin ik mezelf het minst goed voel. Ik ben veel productiever in de herfst en winter.
@Sora: absoluut. Elk zijn voorkeur. Maar ik merk hoe ouder ik word, de lente en de zomer de seizoenen zijn waarin ik mezelf het minst goed voel. Ik ben veel productiever in de herfst en winter.
11130--- De hitte. Net wanneer ik er eind augustus bij wijze van spreke afscheid van had genomen met het gedacht "Haha, september, weg met +30°C". Tjah, toch niet
--- Vorig jaar bij het kopen van mijn soundbar geen achterspeakers (LG SPK8) gekocht omdat ik ze toen niet kon zetten. Nu de gamekamer af is en ik er nog eens naar op zoek ging, zijn ze niet meer te vinden of extreem duur. Jammer dat producten soms zo snel stopgezet worden en vooral ergerlijk dat de nieuwe versie helemaal niet werkt met mijn niet eens zo oude soundbar. Met een software update zou dat toch te doen moeten zijn, maar neen... Allemaal voor de verkoop
+++ Bijna herfst en hopelijk meer tijd om in de gamekamer te kunnen zitten
--- Vorig jaar bij het kopen van mijn soundbar geen achterspeakers (LG SPK8) gekocht omdat ik ze toen niet kon zetten. Nu de gamekamer af is en ik er nog eens naar op zoek ging, zijn ze niet meer te vinden of extreem duur. Jammer dat producten soms zo snel stopgezet worden en vooral ergerlijk dat de nieuwe versie helemaal niet werkt met mijn niet eens zo oude soundbar. Met een software update zou dat toch te doen moeten zijn, maar neen... Allemaal voor de verkoop
+++ Bijna herfst en hopelijk meer tijd om in de gamekamer te kunnen zitten