Re: Welke games ga je deze maand kopen?

286
Ik post het hier maar even.

Was daarnet eens aan het zien welke games er de komende maanden zo allemaal releasen. En moet toegeven dat ik sinds lang wel enthousiast wordt van de games die uitkomen.

Alleen verschiet ik enorm van de prijs eerlijk gezegd van al die games. Zeker omdat er meestal dan nog eens een verschil is met een standard of deluxe/premium edition. Het zal wel aan mij liggen denk ik maar voor een game of 4 zou ik 380 euro moeten betalen op release.

Ik heb het dan over Mortal Kombat 1 Premium edition met eerdere toegang tot DLC personages en een skin van Jean Claude Van Damme dat je niet krijgt bij de standard edition. Je krijgt ook eerder toegang tot de game, een kombat pack en 1250 dragon krystals wat volgens mij de ingame credits zullen zijn nodig om zaken te kopen in de crypte. Je zal dacht ik die krystals ook kunnen verdienen ingame, maar hoeveel je weer zal moeten grinden om coole zaken te unlocken is nog maar weer de vraag. Er is maar liefst 25 euro verschil met de standard edition.

Modern Warfare III is 109.99 euro... Maar je krijgt op 2 november toegang tot de campaign. Dat is wel een goede zaak omdat je dan ruim voor de multiplayer gereleased wordt kan genieten van de story. Verder ook toegang tot open béta, 2 operator packs, 1 blackcell battle pass met 30 tier skips (zijn er 100).
Deze preorder ik normaal zeker. Gewone versie 80 euro.

Spiderman (Ofwel Smiderman :L: ) 2. Een blockbuster, maar ik heb destijds de PS4 game Spiderman gespeeld omdat we die eens gratis kregen met Plus dacht ik.
Miles Morales gekocht, maar zoals ik hier recent aangaf, zit nog steeds in de verpakking. Dus zou dan al eerst MM willen spelen vooraleer deze dan. 90 euro voor de deluxe edition, 10 euro verschil met de standard edition. Kwestie extra content is deze maar magertjes: voor Peter en Miles elk 5 unieke outfits, 2 vaardigheidspunten en wat andere zaken.

Alan Wake II. Ben zéér geinteresseerd in deze game. Ziet er fantastisch uit en ze gaan blijkbaar meer naar het survival-horror genre met deze game. 20 Euro verschil met de luxe en standard editie. Hier krijg je wel toegang tot de expansion pass. Voor de rest eigenlijk niets noemenswaardig.
Ik ga denk ik maar eens de eerste game starten dit weekend. Eigenlijk ben ik niet zo horror minded maar Alan Wake II intrigeert mij enorm.

Voor de geinteresseerden: een hands-on van IGN. Ziet er veelbelovend uit.
[+] gameplay Alan Wake II
Dan laat ik nog The Crew Motorfest links liggen, City Skylines II wat mij uitermate boeit, maar waar ik te weinig tijd voor heb om in te investeren, en 6 november komt ook dan nog eens Football Manager console 2024 die nu te bestellen valt aan PS+ prijs met toegang tot de game vanaf 23 oktober. Ik moet wel nog 2023 spelen :lol:
Image

290
Ik heb een €10 kortingscode gekregen omdat de gamemania bij mij in de buurt gaat sluiten. Dus dacht ik dan mooi de premium versie te kopen van MK1, maar daar kost ie €109. Dan heeft die €10 ook geen nut. Aangezien gameresource hem voor €86,95 heeft.

Eens kijken waar ik die dan voor ga gebruiken. (Werkt helaas niet op psn tegoed)
Image

294
Marty wrote: 13 Sep 2023 09:06 Ik heb een €10 kortingscode gekregen omdat de gamemania bij mij in de buurt gaat sluiten. Dus dacht ik dan mooi de premium versie te kopen van MK1, maar daar kost ie €109. Dan heeft die €10 ook geen nut. Aangezien gameresource hem voor €86,95 heeft.

Eens kijken waar ik die dan voor ga gebruiken. (Werkt helaas niet op psn tegoed)
109 euro? :O Ik dacht dat digitaal de PSN store duur was! Ik denk dat de premium edition van MK1 89,99 is via PSN.
Image

295
Sanity penguin wrote: 13 Sep 2023 11:32
zenmaster wrote: 13 Sep 2023 10:19 Weer een GM dicht zeg.. Welke?
Ik heb zo ook al 3 keer geprofiteerd. :P Al de GM´s waar ik kom die sluiten. :lol: Beringen, Mol, Hasselt... Wel jammer want nu moet ik redelijk ver rijden voor een GM.
Wacht; kom jij gewoon in GM's die sluiten of sluiten ze nadat jij er geweest bent? :lol:
Dat laatste, althans die indruk heb ik. :lol: De zenmaster curse. GM personeel, mijn excuses! En ik ben de laatste maanden in Herentals, Leuven, Kontich, Deurne, Wijnegem, Merksem en Genk geweest. €70 korting binnenkort.
Image

296
zenmaster wrote: 13 Sep 2023 16:30 Dat laatste, althans die indruk heb ik. :lol: De zenmaster curse. GM personeel, mijn excuses! En ik ben de laatste maanden in Herentals, Leuven, Kontich, Deurne, Wijnegem, Merksem en Genk geweest. €70 korting binnenkort.
Blijf is weg uit de gm in Leuven dan vanaf nu. Hopelijk ist nog ni te laat :P
Image

297
Kolm wrote: 13 Sep 2023 16:42
zenmaster wrote: 13 Sep 2023 16:30 Dat laatste, althans die indruk heb ik. :lol: De zenmaster curse. GM personeel, mijn excuses! En ik ben de laatste maanden in Herentals, Leuven, Kontich, Deurne, Wijnegem, Merksem en Genk geweest. €70 korting binnenkort.
Blijf is weg uit de gm in Leuven dan vanaf nu. Hopelijk ist nog ni te laat :P
Idem, of laat mij tenminste weten wanneer die sluit; dan kom ik mijn korting ook claimen :lol:
Image

299
:lol:

Sinds Game Mania het vorige concept met korting veranderd heeft kom ik daar nog zéér zelden. Enigste wat ik koop bij GM zijn PSN kaarten.

Ik hoop trouwens dat er dit jaar terug korting komt op PS+. Ipv 72 euro per jaar dan misschien de 60 euro wat het eigenlijk was zonder korting tot 6 september nu geweest.
Image