Re: PlayStation 5
1862Mijn 'De wat' sloeg op dat van die activity tabs
Ik snapte jouw latere opmerking van dat beepje ook al niet helemaal en snapte ook niet waar je op reageerde
1864Nu de accolades weg zijn op je profiel is er plek voor iets anders.
Nu kun je je top 3 meest gespeelde games zien.
Bij mij:
1. Destiny: 851 uur
2. Black Ops 4: 599 uur
3. Modern Warfare: 552 uur
Oh en mensen die de crew motorfest willen proberen, er is nu een demo beschikbaar tot de 20ste dacht ik.
Nu kun je je top 3 meest gespeelde games zien.
Bij mij:
1. Destiny: 851 uur
2. Black Ops 4: 599 uur
3. Modern Warfare: 552 uur
Oh en mensen die de crew motorfest willen proberen, er is nu een demo beschikbaar tot de 20ste dacht ik.
1865Ik had er gisteren inderdaad iets van gezien. Straks eens kijken. Al zou ik die uren toch met een korreltje zout nemen. Maar tis leuk om te weten!
Ben je MK1 Al gestart? Of heb je standaard edition? Ga wss even wachten ermee.
Ben je MK1 Al gestart? Of heb je standaard edition? Ga wss even wachten ermee.
1866Mk wacht ik nog mee. Doe namelijk mee met een weggeef actie. Misschien win ik wel
Twee week geleden ook Firewall Ultra gewonnen voor psvr2.
En twijfel nog over crew motorfest.
Want Lies of P komt ook aankomende dinsdag
Twee week geleden ook Firewall Ultra gewonnen voor psvr2.
En twijfel nog over crew motorfest.
Want Lies of P komt ook aankomende dinsdag
1867Waar kan je die uren zien? Op PS5 zelf? In de app kon je het ook al een week ofzo zien. Van de laatste games die je hebt gespeeld dan.
1868Ik duim dat je wint Marty!
@Zenmaster: jup. Op PS5 zelf. Profile en dan zie je het staan. Mijn 3 meest gespeelde games zijn allemaal Call of Duty games
@Zenmaster: jup. Op PS5 zelf. Profile en dan zie je het staan. Mijn 3 meest gespeelde games zijn allemaal Call of Duty games
1869Das ni erg Ruler... Als de Russen en Noord-Koreanen hier binnenkort staan weet toch iemand van ons wat te doen.
Had wel verwacht dat GT7 er tussen zou staan.
Edit:
Daarnet gekeken, en wow ik heb langer Ghost of Tsushima gespeeld dan The Phantom Pain. Niet verwacht, maar ben achteraf gezien toch wel wat uren bezig geweest met Legends.
Ghost of Tsushima 271
MGS5: The Phantom Pain: 268
Catherine: Full Body: 179
Edit:
Daarnet gekeken, en wow ik heb langer Ghost of Tsushima gespeeld dan The Phantom Pain. Niet verwacht, maar ben achteraf gezien toch wel wat uren bezig geweest met Legends.
Ghost of Tsushima 271
Last edited by zenmaster on 14 Sep 2023 18:07, edited 2 times in total.
1870Crew Motorfest skip ik voor nu. Kan niet echt aan de besturing wennen. En deze zal vast wel bij extra of premium komen.
1871Even lekker campen danzenmaster wrote: 14 Sep 2023 16:01 Das ni erg Ruler... Als de Russen en Noord-Koreanen hier binnenkort staan weet toch iemand van ons wat te doen.
Edit:
Ghost of Tsushima 271
En GT7 had ik ook verwacht, maar blijkbaar tellen PS4 games ook mee. Advanced Warfare staat op 1 maar die game heb ik nooit op PS5 gespeeld. Maar denk dat GT7 op plaats 4 staat.
1874Ik vermaak mij kostelijk met Cyberpunk dus die DLC schaf ik mij ook wel aan, iets wat ik niet vaak doe.