Re: PlayStation Plus
280622 heeft het laatste nieuwe stikstofakkoord. Is het nog moeilijker om je bedrijf uit te bouwen.
Moderator: Leaderboard Group
Nee hoor: de game valt nu binnen 5 minuten uit te spelen. Hier is een aanbod om je uit te laten kopen. Ga akkoord, of ga heel langzaamaan Game Over....NTGSruler wrote: 27 Sep 2023 17:05 22 heeft het laatste nieuwe stikstofakkoord. Is het nog moeilijker om je bedrijf uit te bouwen.
Haha die optie kan ook!paveman wrote: 27 Sep 2023 17:12Nee hoor: de game valt nu binnen 5 minuten uit te spelen. Hier is een aanbod om je uit te laten kopen. Ga akkoord, of ga heel langzaamaan Game Over....NTGSruler wrote: 27 Sep 2023 17:05 22 heeft het laatste nieuwe stikstofakkoord. Is het nog moeilijker om je bedrijf uit te bouwen.
Ik ken er alleszins een paar die hier zeer bedreven/bezeten in/van zijn. Als in meticuleus bijhouden wnn iets geoogst en geplant of gezaaid moet worden en dagelijks hun velden "onderhouden"met0t0 wrote: 30 Sep 2023 19:47 Farming Simulator... Ik vraag mij echt af hoeveel die games gespeeld worden, of beter: hoe breed het publiek voor die games zou zijn. Iemand hier die de games ooit grondig heeft gespeeld?
Return to “PlayStation Network Gaming”