Sterkte Ruler
en nee, niet dat ik weet.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10922Klinkt inderdaad niet echt fijn. Veel beterschap!
10923Thanks Sora en Gamerke! Maandagavond mag ik naar de kinesist voor 1e maal echt dry needling. Hoop echt dat het gaat helpen.
10924Veel succes, NTGSruler, hopelijk heeft het effect!
En veel beterschap Marty, hopelijk snel een goed gesprek ook op het werk!
--- We hadden eindelijk eens een zaterdagnamiddag vrij om naar de cinema te gaan. Helemaal klaar voor de nieuwe Avatar-film, komen we de cinema binnen en zien we dat zogezegd alle plaatsen in de zaal nog vrij zijn...? Er bleek een defect te zijn aan de projector en de andere uren voor Avatar zaten al vol voor vandaag
Valt te zien hoe lang hij nog in de zalen zal spelen, zal anders voor ergens in februari zijn
+++ Dan wel wat tijd om te gamen vanavond
En veel beterschap Marty, hopelijk snel een goed gesprek ook op het werk!
--- We hadden eindelijk eens een zaterdagnamiddag vrij om naar de cinema te gaan. Helemaal klaar voor de nieuwe Avatar-film, komen we de cinema binnen en zien we dat zogezegd alle plaatsen in de zaal nog vrij zijn...? Er bleek een defect te zijn aan de projector en de andere uren voor Avatar zaten al vol voor vandaag
Valt te zien hoe lang hij nog in de zalen zal spelen, zal anders voor ergens in februari zijn
+++ Dan wel wat tijd om te gamen vanavond
10925Dank je wel en das jammer Met0t0. Zeker als je er zo naar uitkeek! Ik ga ook wel eens graag naar de cinema en als er dan geen plaats zou zijn...
10926Succes Ruler, hopelijk heeft die methode effect!
Da’s balen, met0t0… Ik zou ni blij zijn. Op zo’n kakmoment moet je echt proberen er het beste van te maken en niet over de balie te springen in de nek van het personeel.
Da’s balen, met0t0… Ik zou ni blij zijn. Op zo’n kakmoment moet je echt proberen er het beste van te maken en niet over de balie te springen in de nek van het personeel.
10927Ik heb dat wel eerder ondergaan. Op het moment zelf absoluut geen pretje, maar wauw, wat heeft dat me telkens weer geholpen, zeg!
10928Nee kon weer niet been strekken en goed wandelen maandagavond. Ondertussen alweer véél beter, toch nog wat stijfheid in de kuit. Maar ik merk dat er toch nog redelijk wat spierknopen zitten, vooral binnenkant.
10929- Ik denk dat de bluetooth van mijn PS5 controller kapot is. Op de PS5 registreert ie m niet meer. Enkel op mijn pc werkt ie nog als ie aan de kabel zit.
- Nu kan ik niet verder met God of War…
Edit: na 20x de controller uit en aan gezet te hebben. En gereset te hebben, doet hij het weer na een volledige restart van de PS5. Dus niet in rest mode maar helemaal uit.
Gare computer die PS5. Ik heb m net pas weer 1 week elke dag een paar uur aan staan na een half jaar rust.
Edit: na 20x de controller uit en aan gezet te hebben. En gereset te hebben, doet hij het weer na een volledige restart van de PS5. Dus niet in rest mode maar helemaal uit.
Gare computer die PS5. Ik heb m net pas weer 1 week elke dag een paar uur aan staan na een half jaar rust.
10930Kan je hem een keer via USB aan je PS5 aansluiten en kijken of hij dan al iets doet?FGras wrote: 27 Jan 2023 16:52 - Ik denk dat de bluetooth van mijn PS5 controller kapot is. Op de PS5 registreert ie m niet meer. Enkel op mijn pc werkt ie nog als ie aan de kabel zit.
Indien ja: Ga is naar controller instellingen (Accessoires > Controller selecteren) en kijk wat daar bij 'Communication Method' staat. Je kan namelijk wisselen tussen alleen Bluetooth of alleen USB.
Onderaan de controller zit ook nog een heel klein gaatje waarmee je hem kan resetten.
Daarnaast zou je ook je PS5 deze controller kunnen laten 'vergeten' waardoor hij bij opnieuw aansluiten via USB gaat koppelen.
(Even niet de tijd om alle details ervan uit te typen)
10931Bedankt, ik had t allemaal al geprobeerd maar t werkte niet. Na 20x de controller uit en aan gezet te hebben. En gereset te hebben, doet hij het weer na een volledige restart van de PS5. Dus niet in rest mode maar helemaal uit.Kolm wrote: 27 Jan 2023 17:03Kan je hem een keer via USB aan je PS5 aansluiten en kijken of hij dan al iets doet?FGras wrote: 27 Jan 2023 16:52 - Ik denk dat de bluetooth van mijn PS5 controller kapot is. Op de PS5 registreert ie m niet meer. Enkel op mijn pc werkt ie nog als ie aan de kabel zit.
Indien ja: Ga is naar controller instellingen (Accessoires > Controller selecteren) en kijk wat daar bij 'Communication Method' staat. Je kan namelijk wisselen tussen alleen Bluetooth of alleen USB.
Onderaan de controller zit ook nog een heel klein gaatje waarmee je hem kan resetten.
Daarnaast zou je ook je PS5 deze controller kunnen laten 'vergeten' waardoor hij bij opnieuw aansluiten via USB gaat koppelen.
(Even niet de tijd om alle details ervan uit te typen)
10932Kan zijn dat het dan eerder aan de PS5 zelf lag, al dan niet in combinatie met restmode.FGras wrote: 27 Jan 2023 18:35 Bedankt, ik had t allemaal al geprobeerd maar t werkte niet. Na 20x de controller uit en aan gezet te hebben. En gereset te hebben, doet hij het weer na een volledige restart van de PS5. Dus niet in rest mode maar helemaal uit.
Mijn slechte ervaring op PS4 met restmode kort na release maakt dat ik er eigenlijk nooit meer gebruik van heb gemaakt.
Bij verschillende games ging het toen mis als de PS4 uit restmode kwam waardoor je alsnog de game moest herstarten, maar waar is dan het nut van restmode nog...
En op PS5 start alles zo snel op dat ik toch al niet meer de tijd heb om nog snel een glas water te halen dus ja... kan ik hem evengoed uitzetten en dat kleine beetje extra energie besparen.
10933--- Veel evenementen van het werk 's avonds doorheen de week, weinig slaap...
+++ Volgende week 2 dagen verlof, dan misschien terug Disney+ opstarten voor alle series die zijn uitgekomen sinds The Mandalorian seizoen 2 (heel wat dus )
+++ Volgende week 2 dagen verlof, dan misschien terug Disney+ opstarten voor alle series die zijn uitgekomen sinds The Mandalorian seizoen 2 (heel wat dus )
10934---- Verkoudheid momenteel.
---- Sport was niet te denderend deze week. Eerst maar beetje recupereren en volgende week beter doen ondanks de drukke werkweek.
++++ Straks + dochter Switch zien uitpakken
---- Moet Ratchet & Clank weer oppikken. Deze week vooral CoD gespeeld omwille van double xp weekend.
---- Sport was niet te denderend deze week. Eerst maar beetje recupereren en volgende week beter doen ondanks de drukke werkweek.
++++ Straks + dochter Switch zien uitpakken
---- Moet Ratchet & Clank weer oppikken. Deze week vooral CoD gespeeld omwille van double xp weekend.
10935Beterschap Ruler!
PS: ik ben benieuwd hoe je (+) dochter reageerde!
PS: ik ben benieuwd hoe je (+) dochter reageerde!