Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10924
Veel succes, NTGSruler, hopelijk heeft het effect!
En veel beterschap Marty, hopelijk snel een goed gesprek ook op het werk!

--- We hadden eindelijk eens een zaterdagnamiddag vrij om naar de cinema te gaan. Helemaal klaar voor de nieuwe Avatar-film, komen we de cinema binnen en zien we dat zogezegd alle plaatsen in de zaal nog vrij zijn...? Er bleek een defect te zijn aan de projector en de andere uren voor Avatar zaten al vol voor vandaag :sad:
Valt te zien hoe lang hij nog in de zalen zal spelen, zal anders voor ergens in februari zijn
+++ Dan wel wat tijd om te gamen vanavond :)

10929
- Ik denk dat de bluetooth van mijn PS5 controller kapot is. Op de PS5 registreert ie m niet meer. Enkel op mijn pc werkt ie nog als ie aan de kabel zit.
- Nu kan ik niet verder met God of War…

Edit: na 20x de controller uit en aan gezet te hebben. En gereset te hebben, doet hij het weer na een volledige restart van de PS5. Dus niet in rest mode maar helemaal uit.

Gare computer die PS5. Ik heb m net pas weer 1 week elke dag een paar uur aan staan na een half jaar rust.

10930
FGras wrote: 27 Jan 2023 16:52 - Ik denk dat de bluetooth van mijn PS5 controller kapot is. Op de PS5 registreert ie m niet meer. Enkel op mijn pc werkt ie nog als ie aan de kabel zit.
Kan je hem een keer via USB aan je PS5 aansluiten en kijken of hij dan al iets doet?
Indien ja: Ga is naar controller instellingen (Accessoires > Controller selecteren) en kijk wat daar bij 'Communication Method' staat. Je kan namelijk wisselen tussen alleen Bluetooth of alleen USB.

Onderaan de controller zit ook nog een heel klein gaatje waarmee je hem kan resetten.

Daarnaast zou je ook je PS5 deze controller kunnen laten 'vergeten' waardoor hij bij opnieuw aansluiten via USB gaat koppelen.

(Even niet de tijd om alle details ervan uit te typen)
Image

10931
Kolm wrote: 27 Jan 2023 17:03
FGras wrote: 27 Jan 2023 16:52 - Ik denk dat de bluetooth van mijn PS5 controller kapot is. Op de PS5 registreert ie m niet meer. Enkel op mijn pc werkt ie nog als ie aan de kabel zit.
Kan je hem een keer via USB aan je PS5 aansluiten en kijken of hij dan al iets doet?
Indien ja: Ga is naar controller instellingen (Accessoires > Controller selecteren) en kijk wat daar bij 'Communication Method' staat. Je kan namelijk wisselen tussen alleen Bluetooth of alleen USB.

Onderaan de controller zit ook nog een heel klein gaatje waarmee je hem kan resetten.

Daarnaast zou je ook je PS5 deze controller kunnen laten 'vergeten' waardoor hij bij opnieuw aansluiten via USB gaat koppelen.

(Even niet de tijd om alle details ervan uit te typen)
Bedankt, ik had t allemaal al geprobeerd maar t werkte niet. Na 20x de controller uit en aan gezet te hebben. En gereset te hebben, doet hij het weer na een volledige restart van de PS5. Dus niet in rest mode maar helemaal uit.

10932
FGras wrote: 27 Jan 2023 18:35 Bedankt, ik had t allemaal al geprobeerd maar t werkte niet. Na 20x de controller uit en aan gezet te hebben. En gereset te hebben, doet hij het weer na een volledige restart van de PS5. Dus niet in rest mode maar helemaal uit.
Kan zijn dat het dan eerder aan de PS5 zelf lag, al dan niet in combinatie met restmode.

Mijn slechte ervaring op PS4 met restmode kort na release maakt dat ik er eigenlijk nooit meer gebruik van heb gemaakt.
Bij verschillende games ging het toen mis als de PS4 uit restmode kwam waardoor je alsnog de game moest herstarten, maar waar is dan het nut van restmode nog...
En op PS5 start alles zo snel op dat ik toch al niet meer de tijd heb om nog snel een glas water te halen dus ja... kan ik hem evengoed uitzetten en dat kleine beetje extra energie besparen.
Image