Re: Welke serie volg je momenteel?

1188
Mr.Wolf wrote:Momenteel bezig met The 100 seizoen 2. Sowieso al vele beter als seizoen 1, maar ik moet er zo precies wel nog goed inkomen.
Wij zijn aan seizoen 4 bezig. Ik vind het echt een hele goede serie :) Het eerste seizoen had ik even het gevoel dat het een tienerreeks was die vooral over hun kalverliefdes ging. Maar dat gevoel is gelukkig snel over gegaan.
Image

1189
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:Momenteel bezig met The 100 seizoen 2. Sowieso al vele beter als seizoen 1, maar ik moet er zo precies wel nog goed inkomen.
Wij zijn aan seizoen 4 bezig. Ik vind het echt een hele goede serie :) Het eerste seizoen had ik even het gevoel dat het een tienerreeks was die vooral over hun kalverliefdes ging. Maar dat gevoel is gelukkig snel over gegaan.
Ik dacht eerst ook dat het wat tienerdrama was in een apocalyptische setting, maar het duistere seizoen 2 heeft toch wel heel wat verandering gebracht. Ik begin nu eindelijk ook mijn favoriete personages te hebben :p
Image

1191
Orange Is The New Black seizoen 7 uitgekeken! Klein beetje gemixte gevoelens bij het allerlaatste seizoen... Ik had het gevoel dat ze er teveel linkse politiek in hebben gestopt. Groot deel van het verhaal ging over vluchtelingen. Ze probeerden het gevoel te creëren dat al deze mensen engeltjes zijn, wat een nogal vertekend beeld geeft vind ik. Er werd ook iets gedaan met #metoo, maar jammer genoeg weer slechts 1 keerzijde ervan. Er werd dan ook geprobeerd om mij triest te laten voelen over bepaalde personages die slechts 15 min screentime krijgen over het seizoen. Andere verhalen over bv. Taystee mochten dan van mij bv. veeeel meer aandacht krijgen. De verhalen over de gewone personages waren dan wel weer top! Het was een bitterzoet vaarwel en zal nog vaak blijven terugdenken aan de serie!

Nu halverwege seizoen 3 van The 100
Image

1193
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:La Casa de Papel seizoen 3 :D
Aan dat seizoen ga ik ook elk moment beginnen :) is het van dezelfde originaliteit als seizoen 1 en 2?
Die heb ik vorige maand ook uitgekeken! Ik vond het ongeveer hetzelfde als de vorige seizoenen, alleen wordt er nu meer aandacht geschonken aan dialogen
Image

1195
The 100 seizoen 3 uitgekeken. Ondanks alle negatieve commentaren heb ik toch nog genoten van dit seizoen! Het begon allemaal een beetje traag en verwarrend soms, maar vanaf de helft van het seizoen begon de spanning er toch weer serieus terug in te komen. Het lijkt wel weer zo'n serie te worden die met elk seizoen beter en beter wordt!

Nu nog eens een keer proberen naar 13 Reasons Why seizoen 2 te kijken...
Image

1196
Mr.Wolf wrote:The 100 seizoen 3 uitgekeken. Ondanks alle negatieve commentaren heb ik toch nog genoten van dit seizoen! Het begon allemaal een beetje traag en verwarrend soms, maar vanaf de helft van het seizoen begon de spanning er toch weer serieus terug in te komen. Het lijkt wel weer zo'n serie te worden die met elk seizoen beter en beter wordt!

Nu nog eens een keer proberen naar 13 Reasons Why seizoen 2 te kijken...
Ik ben nu klaar met 5 seizoenen en bevestig dat ze zeer origineel blijven. Ik ben benieuwd naar seizoen 6.
Image

1197
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:La Casa de Papel seizoen 3 :D
Aan dat seizoen ga ik ook elk moment beginnen :) is het van dezelfde originaliteit als seizoen 1 en 2?
Die heb ik vorige maand ook uitgekeken! Ik vond het ongeveer hetzelfde als de vorige seizoenen, alleen wordt er nu meer aandacht geschonken aan dialogen
Mee eens!
Natuurlijk ijkt het ergens wel weer op seizoenen 1 en 2, maar het is anders genoeg om het leuk te houden.
Image

1199
13 reasons why seizoen 2 --> Eigenlijk viel dat al bij al nog goed mee, al was seizoen 1 veeeel beter! Het was gewoon een heel ander soort verhaal nu. De acteerprestaties waren weer top, en er zaten weer wat gruwelijke scenes uit. Blijkbaar is seizoen 3 best slecht door een nieuw personages dat ze introduceren?

Nu beginnen met The 100 seizoen 4
Image