Re: Welke game speelde je het laatste uit?
1201die trials zijn zwaar erover, ik had bijna mijn kaske verbouwd destijds...
met de story niet Royski, maar die trials.... grrrrrrRoyVdW wrote:Heb zelf geen problemen gehad met GoW. Soms wel even frustratie op bepaalde punten maar was altijd leuke uitdaging want deze games zijn altijd graaf goed. Speel ook zelf enkel wat nodig is voor de plat dus heb enkel degene op hard uitgespeeld die nodig waren. Die op PS4 is de enige die ik nog moet spelen.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
zageventen euh inderdaad, heel aangenaam mannen !! doe zo voort !!met0t0 wrote:Leuk om hier toch wel wat meer uitgebreide indrukken te lezen
de minste dus van de laatste 3 Bill ?billie91 wrote:Rise of the Tomb Raider 7/10
Heb recentelijk Rise of the Tomb Raider uitgespeeld en kan eigenlijk alleen maar zeggen dat de game tegen viel. Te beginnen met het verhaal. Opzich begint het verhaal leuk en aardig, maar zeker halverwege de game zakt het totaal in. Het tempo en de mysterie omtrent de Profeet in de game verdween als sneeuw voor de zon. Ik vond het einde van de game dan ook smerig tegen vallen. Ik had echt wat meer verwacht. Ook was de gameplay in mijn ogen matig. Het schieten werkte prima, maar was op geen enkel moment echt uitdagend. Ook het platform gedeelte liet erg te wensen over. Het springen van klif naar klif werkte met enige regelmaat bij mij niet en dat werkt frustrerend. Grafisch was de game ok, maar haalt het niet bij Uncharted. Ook het verschil tussen bepaalde plekken in de game qua graphics vond ik opvallend. In bepaalde gebieden, zeker in grotten, waren de graphics naar mijn idee ondermaats. Het sneeuwgebied vond ik daarentegen prachtig en erg leuk uitgewerkt. Toch was het geheel te wisselvallig om echt te spreken van een parel. De reden dat ik de game nog een 7 geef is dat de game in geheel wel onderhoudend was. De optionele uitdagingen in de game waren leuk en gaven je wat te oen als je even niet direct met het verhaal bezig was. Ook was het upgrade systeem goed uitgewerkt. Het upgraden van wapens werkte leuk en werkte bijzonder handig. Het vinden van voorwerpen was ook leuk in de game. Deze waren erg gedetailleerd uitgewerkt en de moeite waard om even te bekijken. De optionele tombes waren leuk om allemaal af te werken. Deze zorgden voor wat meer diepgang in de game.
Al met al een aardige game, maar er konden veel zaken beter.