-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
?? Teveel games aan het kopen, een backlog van 40 games, een schande
++ Vanavond misschien filmpje
++ Nu nog wat gamen
+ Morgen lentefeest bij vrienden van m'n ma
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
130740 games? Je kan een jaar verder nudividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
1308Ah ja, dat is bij mij ook gebeurd vandaagdividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
1309De kans dat ik zelfs maar de helft van die games nog uitspeel is kleingamerke1992 wrote:40 games? Je kan een jaar verder nudividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
1310+++ Ik begin een einde te zien aan de taken, dat werd tijd
+++ Gisteren super leuk piraat gespeeld bij met0t0 arrrrrrr
+++ Gisteren super leuk piraat gespeeld bij met0t0 arrrrrrr
1311Ik heb ook een lange lange backlog...dividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
maar euh...als je moet studeren...hoef je dan niet te studeren ipv te gamen en filmpjes te bekijken?
+/- Ok geslapen, kon langer...
--- Waarschijnlijk laptop delen vandaag...
--- Zal ook niet lukken om op de PS3 te spelen denk ik...dus zal ik maar met mijn vingers draaien vandaag...
+++ Vanavond frietjes
+++ Nieuwe info DMC4: SE
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 38 dagen
+++ Nog 25 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
1312++ goed gesport! Doet deugd.
++ voel het in de beentjes but that's a good thing!
-- nu rest van de dag studeren op hoge versnelling blurgh
-- morgen vroeg opstaan
++ maar het is voor de goede zaak én dan blijf ik tenminste niet tot gevaarlijk dicht bij de middag in m'n bed luieren
+/- ouders komen vandaag thuis
-- de drukte dat daarmee gepaard gaat
+/- heeeeel mss frietjes vd frituur vanavond (mama had dat laten vallen) maar het hier kennende gaat dat niet doorgaan
-- al 4 dagen op rij niet goed geslapen, ben altijd zo onrustig als ik alleen thuis ben 's nachts :/
++ hopelijk vanavond dan wel goed slapen haha
++ vandaag speelt fsterchele match voor het FIFA toernooi, alleman kijken en supporteren!
++ Rocket League is echt een plezant spel, aanrader! Ga ik wss op release kopen als het uitkomt
++ voel het in de beentjes but that's a good thing!
-- nu rest van de dag studeren op hoge versnelling blurgh
-- morgen vroeg opstaan
++ maar het is voor de goede zaak én dan blijf ik tenminste niet tot gevaarlijk dicht bij de middag in m'n bed luieren
+/- ouders komen vandaag thuis
-- de drukte dat daarmee gepaard gaat
+/- heeeeel mss frietjes vd frituur vanavond (mama had dat laten vallen) maar het hier kennende gaat dat niet doorgaan
-- al 4 dagen op rij niet goed geslapen, ben altijd zo onrustig als ik alleen thuis ben 's nachts :/
++ hopelijk vanavond dan wel goed slapen haha
++ vandaag speelt fsterchele match voor het FIFA toernooi, alleman kijken en supporteren!
++ Rocket League is echt een plezant spel, aanrader! Ga ik wss op release kopen als het uitkomt
1313+/-Heelt weekend alleen thuis geweest
+/-Terug school
-Duizelig
+Oude OPM's
+Rock @ Biebob
...
+/-Terug school
-Duizelig
+Oude OPM's
+Rock @ Biebob
...
1314ik weet het aantal bij mij niet vanbuiten maar het zijn er zeker meer dan 40, veel psn gamesgamerke1992 wrote:40 games? Je kan een jaar verder nudividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
1315Ps+ niet meegerekendGamefreak wrote:ik weet het aantal bij mij niet vanbuiten maar het zijn er zeker meer dan 40, veel psn gamesgamerke1992 wrote:40 games? Je kan een jaar verder nudividedx11 wrote:-- Veel gestudeerd vandaag maar niet veel gestudeerd, snap je...
++ Nu nog wat gamen
1316+/- Hier ook een lange Backlog.
++++ Freddy De Vadder was awesomen!
++++ Gisteren leuke dag doorgebracht in Shopping Center Wijnegem!
++++ Niets gekocht! Trots op mezelf!
++++ Gisterenavond Italiaans gaan eten.
++++ Project Cars.
----- Komende week weg van huis.
++++ Freddy De Vadder was awesomen!
++++ Gisteren leuke dag doorgebracht in Shopping Center Wijnegem!
++++ Niets gekocht! Trots op mezelf!
++++ Gisterenavond Italiaans gaan eten.
++++ Project Cars.
----- Komende week weg van huis.
1317--- Afgelopen week na thuiskomst slechts zelden de PC opgezet omdat ik echt geen PC meer kon zien na een hele dag programmeren
+/- Bij deze dat eindelijk nog eens gedaan en dan is het eigenlijk nog tegen mijn zin omdat ik iets moet doen...
+++ Wolfenstein uitgespeeld en van de eerste keer op über
+/- Nu nog collectibles en 4 perks te gaan voor platinum, saai werk maar zou niet al te lang mogen duren.
--- Een backlog van 40 games stelt niks voor, de laatste keer dat ik natelde zat ik aan 140+ zonder psplus games en psn-games. Dat is ondertussen alweer een jaar geleden ofzo
--- Nog steeds doodmoe als ik thuiskom van werk, werkgever zei dat dat tot 6 maanden kan duren
+++ Leuke auto gevonden voor me
--- Nu nog vanalles uitzoeken qua kosten...
+++ Uitslapen
+++ Lekker ontbijt met American pancakes en gebakken ham => Yummy!
--- Nek en hoofdpijn en eigenlijk nog steeds moe
+/- Bij deze dat eindelijk nog eens gedaan en dan is het eigenlijk nog tegen mijn zin omdat ik iets moet doen...
+/- Nu nog collectibles en 4 perks te gaan voor platinum, saai werk maar zou niet al te lang mogen duren.
--- Een backlog van 40 games stelt niks voor, de laatste keer dat ik natelde zat ik aan 140+ zonder psplus games en psn-games. Dat is ondertussen alweer een jaar geleden ofzo
--- Nog steeds doodmoe als ik thuiskom van werk, werkgever zei dat dat tot 6 maanden kan duren
+++ Uitslapen
1318--- véél strijk!
+/- iemand die nog op zoek is naar Lego minifig's uit serie 13 en wil ruilen? ik WIL Unicorn Girl (blijkbaar de zeldzaamste van de hoop)
+/- iemand die nog op zoek is naar Lego minifig's uit serie 13 en wil ruilen? ik WIL Unicorn Girl (blijkbaar de zeldzaamste van de hoop)
1319Nice! Was die playthrough moeilijk?Kolm wrote:--- Afgelopen week na thuiskomst slechts zelden de PC opgezet omdat ik echt geen PC meer kon zien na een hele dag programmeren
+++ Uitslapen
1320Kan je niet gewoon gaan voelen in de winkel? Zo doet mijn broer dat tochLigeiro wrote:+/- iemand die nog op zoek is naar Lego minifig's uit serie 13 en wil ruilen? ik WIL Unicorn Girl (blijkbaar de zeldzaamste van de hoop)
+++ De taken beginnen op zijn einde te komen, morgen 2, hopelijk zelfs 3 taken gaan afgeven