Ik ben fan!
Er is zoveel te beleven en te bezoeken in het oude Griekenland. Ik heb nu een 58 uur op de teller staan. Dat zal makkelijk verdubbelen omdat ik nog lang niet alles gezien heb en er staan nog veel quests op mij te wachten
Heb hem nog niet overwogen wegens die coop zou niet weten wie hem heeft en wil spelen met me. Setting spreekt me wel aan.gamerke1992 wrote:Doom Eternal: 8/10
Lekker veel actie en bruutheid. Je moet voor het genre zijn, maar ik kon het wel appreciëren![]()
A Way out: 7,5/10
Een spel dat je met 2 in co-op MOET spelen. Ik deed dit online met een vriend. Interessant verhaal met zeer veel afwisseling en voldoende verrassingsmomenten. Je bent beide in de gevangenis beland en moet ontsnappen. Wat er daarna allemaal gebeurd, ga ik niet verklappen.
Vond ik een van de sterkste fps games die ik al gespeeld heb! Prachtige morele keuzes die de horrors van oorlog goed in beeld brengen! Ik voelde me vaak heel hulploos in dit speldividedx11 wrote:Zonet Spec Ops: The Line uitgespeeld
Toffe shooter, heb er mij goed mee geamuseerd
Nummertje 3 is minstens even goedGamefreak wrote:Spryo 2 Remaster, blijft top na 21 jaar !! 9/10