Re: Mad Max

151
Vandaag Mad Max gekocht. Moet zeggen dat ik eigenlijk bijna blanco in de game ben gestapt en amper aan filmpjes ervan heb gekeken. Kan nu al zeggen dat de game ontzettend bevalt en de wereld immens is. De sfeer is echt heel erg goed.
Image

Re: Mad Max

152
billie91 wrote:Vandaag Mad Max gekocht. Moet zeggen dat ik eigenlijk bijna blanco in de game ben gestapt en amper aan filmpjes ervan heb gekeken. Kan nu al zeggen dat de game ontzettend bevalt en de wereld immens is. De sfeer is echt heel erg goed.
Mhhh, dat is interessant. Ik had schrik om deze te kopen, omdat ik dacht dat hij misschien wat ging tegenvallen
Image

Re: Mad Max

153
Heb hem ook gekocht, zo een 6u gespeeld. Er valt veel te doen( kampen clearen, snipers neerschieten, races, collectables verzamelen, met luchtballonnen de omgeving onderzoeken,...) maar er zit niet veel afwisseling in.
Je kan je voertuig en max aanpassen en upgraden.
Het is een zeer grootte map dus geen idee of het interessant blijft tot het einde. Het vechtsysteem lijkt me ook wel minder uitgebreid dan in Batman. Voorlopig geef ik een 7,5/10
Image

Re: Mad Max

154
Mr.Wolf wrote:
billie91 wrote:Vandaag Mad Max gekocht. Moet zeggen dat ik eigenlijk bijna blanco in de game ben gestapt en amper aan filmpjes ervan heb gekeken. Kan nu al zeggen dat de game ontzettend bevalt en de wereld immens is. De sfeer is echt heel erg goed.
Mhhh, dat is interessant. Ik had schrik om deze te kopen, omdat ik dacht dat hij misschien wat ging tegenvallen
Ik zat zelf ook een beetje te twijfelen, maar heb de gok genomen. Tot nu toe bevalt hij goed en is het verhaal erg leuk. Het actiegedeelte steekt goed in elkaar, net als het rijden in auto's zelf. Grafisch gezien is het niet de beste game ooit, maar hij is zeker erg sfeervol. Brandende auto's, ontploffingen en de woestijn geven echt een Mad Max gevoel.
Image

Re: Mad Max

155
billie91 wrote:
Mr.Wolf wrote:
billie91 wrote:Vandaag Mad Max gekocht. Moet zeggen dat ik eigenlijk bijna blanco in de game ben gestapt en amper aan filmpjes ervan heb gekeken. Kan nu al zeggen dat de game ontzettend bevalt en de wereld immens is. De sfeer is echt heel erg goed.
Mhhh, dat is interessant. Ik had schrik om deze te kopen, omdat ik dacht dat hij misschien wat ging tegenvallen
Ik zat zelf ook een beetje te twijfelen, maar heb de gok genomen. Tot nu toe bevalt hij goed en is het verhaal erg leuk. Het actiegedeelte steekt goed in elkaar, net als het rijden in auto's zelf. Grafisch gezien is het niet de beste game ooit, maar hij is zeker erg sfeervol. Brandende auto's, ontploffingen en de woestijn geven echt een Mad Max gevoel.
Ik was wel fan van de film die pas was uitgekomen, dus waarschijnlijk ga ik deze nog wel is halen
Image

Re: Mad Max

157
Toon8 wrote:Hij krijgt toch ook wel goede reviews en IGN sprak over de nieuwe shadow of mordor. Maar als hij even succesvol wordt als die game ...
Nieuwe Shadow of Mordor? Heel misschien, maar Shadow of Mordor was echt heel goed (en voor mij een onverwachtse verrassing).
Image

Re: Mad Max

158
Ik hoor juist negatieve reviews...
Moet ze nog lezen maar de kop spreekt niet goed ervan...

Ook vandaag weest gaan halen maar natuurlijk geen PS4 om het te spelen :(
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

159
Captain Witwicky wrote:Ik hoor juist negatieve reviews...
Moet ze nog lezen maar de kop spreekt niet goed ervan...

Ook vandaag weest gaan halen maar natuurlijk geen PS4 om het te spelen :(
Dan moet ge er snel verandering in brengen hé ;)
Image

Re: Mad Max

160
Captain Witwicky wrote:Ik hoor juist negatieve reviews...
Moet ze nog lezen maar de kop spreekt niet goed ervan...

Ook vandaag weest gaan halen maar natuurlijk geen PS4 om het te spelen :(
De meeste geven toch rond 7/10 Dat is toch niet slecht. Voor een filmgame toch ;)
Image

Re: Mad Max

161
Mr.Wolf wrote:Dan moet ge er snel verandering in brengen hé
Misschien wel binnenkort ;)
Toon8 wrote:De meeste geven toch rond 7/10 Dat is toch niet slecht. Voor een filmgame toch
Neen, niet slecht, ik zal die allicht meer geven omdat ik die graag wil spelen :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

163
Captain Witwicky wrote:Ik hoor juist negatieve reviews...
Moet ze nog lezen maar de kop spreekt niet goed ervan...

Ook vandaag weest gaan halen maar natuurlijk geen PS4 om het te spelen :(
ik heb eerder goeie dingen gehoord :smug:

Re: Mad Max

165
Heb nu denk ik 15 uur in de game zitten en hij is echt top. Er zit wel een herhalingsfactor in, maar die voelt niet slecht aan. Blijf me echt verbazen over hoe divers ze de wereld hebben gemaakt. Vooral de dag en nacht cyclus is echt goed gelukt, beter dan ik eigenlijk tot nu aan toe ooit heb gezien.
Image