Gekocht:
F1 2019 Legends Edition - 1
Judgment - 1
Marty: Gekocht in 2019: 64 | Uitgespeeld in 2019: 14 | Totale score: -50
Balen!! Heb je niet nog een oude cloudsave van voor het halen van het laatste wapen....?fsterchele23 wrote:Sniper ghost warrior 3 uitgespeeld +1 geen platinum omdat 1 trophy heeft besloten om niet te poppen....
Battlefield V gekocht - 1
Fsterchele23 gekocht - 41 uitgespeeld +23 => - 18
Hahaha! Goed bezig Marty!Marty wrote:Zolang jullie maar aan de plusjes werken zorg ik wel voor de minnetjes![]()
Gekocht:
F1 2019 Legends Edition - 1
Judgment - 1
Marty: Gekocht in 2019: 64 | Uitgespeeld in 2019: 14 | Totale score: -50
Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd voor behalen van laatste wapen en heb zelf expres nog eens met elk wapen een ventje gaan vermoorden. Enigste oplossing die nog overschiet is herinstalleren en opnieuw beginnen. Ik heb nog problemen gehad me trophy voor sidearms ook maar die popte dan als ik terug in hoofdmenu zat voor 1 of andere bizarre reden.paveman wrote:Balen!! Heb je niet nog een oude cloudsave van voor het halen van het laatste wapen....?fsterchele23 wrote:Sniper ghost warrior 3 uitgespeeld +1 geen platinum omdat 1 trophy heeft besloten om niet te poppen....
Battlefield V gekocht - 1
Fsterchele23 gekocht - 41 uitgespeeld +23 => - 18
En heb je al gezocht op de trophy of er bekende glitches zijn? Ik heb wel vaker gehad dat ik dacht dat er een trophy glitch was, waarna na wat onderzoek bleek dat de trophy beschrijving niet duidelijk genoeg was en er toch nog wat meer nodig was dan ik had verwacht.
Het is zelfs iets algemener: Kolmpaveman wrote:KolmPOWGI
Gisteren inderdaad de online trophy in Sebastien Loeb Rally EVO gehaald met dank aan fsterchele. Geen echte WRC game, maar heeft er wel mee te maken. Game staat in sale voor 4.99 euro en zou niet al te moeilijk zijn. Ik vind een racegame wel is leuk, maar het moet niet te lastig zijnNTGSruler wrote:Kolm: zie ik goed op je trophycard dat je een WRC game bezig bent?