Nice! Congrats met nog eens een plat halen! Vond je m de moeite waard?met0t0 wrote:Assassin's Creed Syndicate
Re: Pronken met je Platinums
2510Thnx! Dat is ie zeker! Leuke game, niet al te lastige plat (wel veel combat gerelateerde trophies) en ondanks een klein stuk mp, hier zeker niet de nadruk op. Mooi plat dus idd!NTGSruler wrote:Paveman: lijkt mij een mooie platinum!
2511Ik vond hem zeker de moeite waard. Het overkoepelende verhaal is wat mager, maar Londen is zo mooi gemaakt en de gameplay is ook echt goed. Dus ik vond het heel leukpaveman wrote:Nice! Congrats met nog eens een plat halen! Vond je m de moeite waard?met0t0 wrote:Assassin's Creed Syndicate
2512Jullie behalen grave plats, proficiat ! Heb al meer dan een maand niet meer gegamed door andere prioriteiten en heb een paar easy plats als tussendoor gedaan. Binnenkort ga ik deze plats ook proberen te behalen
2513Goed om te horen! Ik mag er ook nog es aan beginnen!met0t0 wrote:Ik vond hem zeker de moeite waard. Het overkoepelende verhaal is wat mager, maar Londen is zo mooi gemaakt en de gameplay is ook echt goed. Dus ik vond het heel leukpaveman wrote:Nice! Congrats met nog eens een plat halen! Vond je m de moeite waard?met0t0 wrote:Assassin's Creed Syndicate
2515Nu op naar odyssey?billie91 wrote:Platinum #41Assassin's Creed Origins
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2516Die ligt hier nog steeds in folie. Wie weet, misschien deze week eens aan beginnen.fsterchele23 wrote:Nu op naar odyssey?billie91 wrote:Platinum #41Assassin's Creed Origins
2517FIFA19
Lang voor moeten zwoegen maar ik ben er tevreden mee was ook al even geleden dat ik nog een plat gehaald heb.
2518Zotjes. Ik ziet nie zitten omdak et beetje heb verkloot in fifa ultimate en die basketbalring trophy is er ook beetje over xdSanity penguin wrote:
FIFA19
Lang voor moeten zwoegen maar ik ben er tevreden mee was ook al even geleden dat ik nog een plat gehaald heb.
2519Die ring was idd vervelend en meer geluk dan iets anders.
FUT heeft bij mij het langste geduurd op in divisie 4 te raken. Maar EA heeft nu een aanpassing van hun rivals systeem doorgevoerd waardoor de competitie eerlijker verloopt en je minder wordt uitgespeeld tegen bv. Een ploeg vol icons
Mede daardoor nu de trophy behaald.
FUT heeft bij mij het langste geduurd op in divisie 4 te raken. Maar EA heeft nu een aanpassing van hun rivals systeem doorgevoerd waardoor de competitie eerlijker verloopt en je minder wordt uitgespeeld tegen bv. Een ploeg vol icons
2520Welja tis da dak verkloot in. Veel te vroeg online begonnen en men kwalificatiematchen verloren en daarom maar in divisie 7 terecht gekomen en ik ben Fifa online heel rap moe :-P tis mij de frustratie nie waardSanity penguin wrote:Die ring was idd vervelend en meer geluk dan iets anders.