Als het goed is komt hij straks online.RoyVdW wrote:Excuses aanvaard ze
Ja Billie ik wacht ook op jouw reviewexpertise
Re: No Man's Sky
288Bij mij nog nooit gecrasht, zelfs ook geen frame drops. Altijd zeer vloeiende beelden en gameplay. Maar ik merk wel als ik op options druk dat er staat dat de online features niet beschikbaar zijn. Maar ik kan wel planeten uploaden.billie91 wrote:Hebben anderen ook veel last van crashes? De game is bij mij nu in een uur meer dan 3 keer gecrasht. Dat noem ik behoorlijk ondeugdelijk afleveren van een game.
289Hmm, dan heb jij veel mazzel want ik lees bij zeer veel mensen op Reddit dat de game erg veel crasht. Tot nu toe heb ik 10 crashes gehad met de game.Toon8 wrote:Bij mij nog nooit gecrasht, zelfs ook geen frame drops. Altijd zeer vloeiende beelden en gameplay. Maar ik merk wel als ik op options druk dat er staat dat de online features niet beschikbaar zijn. Maar ik kan wel planeten uploaden.billie91 wrote:Hebben anderen ook veel last van crashes? De game is bij mij nu in een uur meer dan 3 keer gecrasht. Dat noem ik behoorlijk ondeugdelijk afleveren van een game.
290Gelukzakje dat ik benbillie91 wrote:Hmm, dan heb jij veel mazzel want ik lees bij zeer veel mensen op Reddit dat de game erg veel crasht. Tot nu toe heb ik 10 crashes gehad met de game.Toon8 wrote:Bij mij nog nooit gecrasht, zelfs ook geen frame drops. Altijd zeer vloeiende beelden en gameplay. Maar ik merk wel als ik op options druk dat er staat dat de online features niet beschikbaar zijn. Maar ik kan wel planeten uploaden.billie91 wrote:Hebben anderen ook veel last van crashes? De game is bij mij nu in een uur meer dan 3 keer gecrasht. Dat noem ik behoorlijk ondeugdelijk afleveren van een game.
Dat je in je review schrijft dat bij het vliegen nogal veel je handje word vastgehouden klopt volledig. Toen ik ging botsen met een ruimte station stuiterde ik gewoon weg als een springbal. En op een planeet altijd op een paar meter van het oppervlak gehouden worden vind ik ook verschrikkelijk. Zelfs landen waar je wilt lukt niet echt, had eens gehad dat ik bij de voorkant van een gebouw wou landen maar ik werd volledig verplaats naar de andere kant om dan te landen.
291Landen is inderdaad soms een verschrikking. Vaak lukt het om gewoon op een landspad te landen, maar soms wordt je er een paar meter er naast neergezet. Allemaal kleine dingen die beter hadden gemoeten imo.Toon8 wrote:Gelukzakje dat ik benbillie91 wrote:Hmm, dan heb jij veel mazzel want ik lees bij zeer veel mensen op Reddit dat de game erg veel crasht. Tot nu toe heb ik 10 crashes gehad met de game.Toon8 wrote:Bij mij nog nooit gecrasht, zelfs ook geen frame drops. Altijd zeer vloeiende beelden en gameplay. Maar ik merk wel als ik op options druk dat er staat dat de online features niet beschikbaar zijn. Maar ik kan wel planeten uploaden.billie91 wrote:Hebben anderen ook veel last van crashes? De game is bij mij nu in een uur meer dan 3 keer gecrasht. Dat noem ik behoorlijk ondeugdelijk afleveren van een game.
Dat je in je review schrijft dat bij het vliegen nogal veel je handje word vastgehouden klopt volledig. Toen ik ging botsen met een ruimte station stuiterde ik gewoon weg als een springbal. En op een planeet altijd op een paar meter van het oppervlak gehouden worden vind ik ook verschrikkelijk. Zelfs landen waar je wilt lukt niet echt, had eens gehad dat ik bij de voorkant van een gebouw wou landen maar ik werd volledig verplaats naar de andere kant om dan te landen.
292RoyVdW wrote:Dus wat is nu de bedoeling van dit alles? Wat beestjes en grondstoffen verzamelen om je schip of wapenuitrusting te upgraden en dan meer werelden verkennen? Lijkt me best saai als ik zo op YT filmpjes kijk. Doelloos ronddwalen. En dit spel is oneindig maar je kan wel platinum halen op een paar dagen? Lijkt me een vreemde game.
hai Roy toch, dat is het ook slimmerik
294Op zoek naar de miljoenen units in de game? Hier een handige video die je kan helpen.
295Mijn planeet met Gravitino ballen was ook in een atlas stelsel. Eigenlijk geen slecht idee om de sentinels ook te vernietigen die achter jou komen, ik liep weg om verder ballen te verzamelen.
Ik ben momenteel op een punt gekomen dat iedere blue print die ik verzamel er staat dat ik die al ontdekt heb. Krijg ik hier nog voordeel van (dat het nog beter zal werken) of zou ik beter stoppen met blue prints verzamelen?
Ik ben momenteel op een punt gekomen dat iedere blue print die ik verzamel er staat dat ik die al ontdekt heb. Krijg ik hier nog voordeel van (dat het nog beter zal werken) of zou ik beter stoppen met blue prints verzamelen?
296Beter gewoon stoppen want ik haal er ook niets deegs er meer uit.Toon8 wrote:Mijn planeet met Gravitino ballen was ook in een atlas stelsel. Eigenlijk geen slecht idee om de sentinels ook te vernietigen die achter jou komen, ik liep weg om verder ballen te verzamelen.
297Zelfs in een Atlas station heb ik nu ook een blue print van die korvax priester gekregen die ik al had Ik verwacht dat ik daar toch iets exclusiefs zou krijgen.
298lijkt warempel op de tabel van Mendelejev.billie91 wrote:Wellicht handig voor de mensen onder ons die hard met de game bezig zijn.
en beetje toch....
299Dat was precies mijn gedachteGamefreak wrote:lijkt warempel op de tabel van Mendelejev.billie91 wrote:Wellicht handig voor de mensen onder ons die hard met de game bezig zijn.
en beetje toch....
300Wil er iemand nog een pizza margherita?
eerste keer interactie tussen de dieren:
eerste keer interactie tussen de dieren: