FF7 Remake, maar ik denk niet dat ik nog 19 platinums haal voordat ik met FF7Remake ga beginnenNTGSruler wrote:Nice. Misschien nog even, maar al een voorkeur voor nummer 300?
Pronken met je Platinums
2914Infamous: Second Son
6/10
Vermakelijke game, de eerste twee games vond ik wel beter. Waarschijnlijk vooral omdat het toen nog een nieuwere ervaring was.
Het verhaal was zwak, de keuzes die je maakte hadden vrijwel geen invloed op het verhaal, ook je powers blijven beide playthroughs hetzelfde, je hebt rare motion controls bij bepaalde secties en volgens mij hebben de verschillende moeilijkheidsgraden bijna geen effect op de game.
Desalniettemin vond ik het wel vermakelijk om zonder al te veel moeite en na te denken de game steeds verder vrij te spelen totdat de platinum binnen plopte.
Sent from my iPhone using Tapatalk
6/10
Vermakelijke game, de eerste twee games vond ik wel beter. Waarschijnlijk vooral omdat het toen nog een nieuwere ervaring was.
Het verhaal was zwak, de keuzes die je maakte hadden vrijwel geen invloed op het verhaal, ook je powers blijven beide playthroughs hetzelfde, je hebt rare motion controls bij bepaalde secties en volgens mij hebben de verschillende moeilijkheidsgraden bijna geen effect op de game.
Desalniettemin vond ik het wel vermakelijk om zonder al te veel moeite en na te denken de game steeds verder vrij te spelen totdat de platinum binnen plopte.
Re: Pronken met je Platinums
2915CongratzFGras wrote:Infamous: Second Son
6/10
Dit is nog een game die ik een keer platinum wil halen.
2916Proficiat ja, heel leuke plat op te halen en casual qua moeilijkheidsgraad
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2917Succes! Het is een erg makkelijke!billie91 wrote:CongratzFGras wrote:Infamous: Second Son
6/10
Dit is nog een game die ik een keer platinum wil halen.
Gefixed!RoyVdW wrote:Proficiat ja, heel leuke plat op te halen en *easy* qua moeilijkheidsgraad
2919Jij weet nu alle tips en tricks van het voortvluchtige leven?Marty wrote:Platinum 282: American Fugitive
2920#120 WRC 5
De besturing van de wagens frustreerde mij op het laatste wel. Soms vond ik dat er aan een input dat ik gaf, geen gehoor werd gegeven waardoor ik verkeerde kant uit ging of gedraaid stond. Nu niet echt iets om wakker van te liggen.
De meest nutteloze trophy ooit is die waarin je alle special stages nog eens opnieuw moet rijden, terwijl je die allemaal al in career hebt gedaan
Toch weer platinum erbij.
De besturing van de wagens frustreerde mij op het laatste wel. Soms vond ik dat er aan een input dat ik gaf, geen gehoor werd gegeven waardoor ik verkeerde kant uit ging of gedraaid stond. Nu niet echt iets om wakker van te liggen.
De meest nutteloze trophy ooit is die waarin je alle special stages nog eens opnieuw moet rijden, terwijl je die allemaal al in career hebt gedaan
Toch weer platinum erbij.
2922Wat een toeval hoho...Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd!
Je bent de derde in korte tijd met deze game!
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2925Plat 108 death stranding
Aja efkes vergeten xd. Mijn 223ste unieke legends of legends rating was de laatste om alle facilities te maxen da was echt puur toeval.
Aja efkes vergeten xd. Mijn 223ste unieke legends of legends rating was de laatste om alle facilities te maxen da was echt puur toeval.
Last edited by fsterchele23 on 06 Feb 2020 07:49, edited 1 time in total.